Ik wil eigenlijk vragen of er iemand is die ervaring heeft in Leiden. We zijn nu vanuit vlaardingen naar Rotterdam Erasmus doorverwezen en die stuurt ons weer door naar Leiden.... Wordt er soms zo moedeloos van, van hot naar her!!!!! We gaan in verband met 5 vroege miskramen... Veel liefs Levi
potverdorie levi, valt bij jullie niet mee zeg..... ik heb geen ervaring in leiden, maar wil je weer even heel veel succes wensen meid!!!! hopelijk heb je in leiden eindelijk succes, dat is je wel gegund! liefs elfje
Pfff succes meid! Via de IVF-site kan je denk ik wel in contact komen met meiden in het LUMC. Heel veel succes! Heb zelf nu twee vroege miskramen achter de rug. Steeds blij en dan.....weet wat je voelt! Liefs Elmo *had mijn eigen naam geschreven....ben echt chill...whaha*
Graag gedaan meid! Nogmaals heel veel succes. Morgen hoop ik meer info te krijgen over onze miskramen. Liefs Elmo
Hai Levi, Ik heb nog niet veel onderzoeken gehad in het lumc in Leiden maar ze staan wel hoog op de lijst tot de ivf. Ik ga nu naar een privekliniek omdat het toch een universitair ziekenhuis is en dus heel erg onpersoonlijk. Ik heb daar niet meer zo veel trek in vandaar de overstap. Heel veel succes met je keus. En sterkte met alles. Groetjes Gijs
Ik 'loop' op het lumc. Heb nix anders dan goede ervaringen daaro. Wat wil je weten? Bij welke fertiliteits-arts heb je de afspraak? Pb me als je dat liever hebt. Liefs Lina. (zwanger na 2de ivf)
Heb daar ook ervaring: hele goede. Onder andere bij een klinisch geneaticus (i.v.m. een erfelijke chromosomen afwijkig bij mijn man!). Ze zijn op dat gebied een van de beste van Nederland. Het fertiliteitsgedeelte doe ik in een ander ziekenhuis. Wss moet je naar de klinisch geneaticus om te zioen of er een afwijking is waardoor je 5 miskramen heb gehad of niet? PB me maar als je meer wilt weten!