Gisteravond wilde ik opstaan en daarbij kreeg ik een flinke pijnscheut in me buik. Sinds dien heb ik last van me buik bij t opstaan en t lopen. Na een tijdje lopen valt t wel mee maar die eerste stappen na het opstaan en t opstaan zelf doen best zeer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? Zo ja weet je ook waar dit vandaan komt ? Ik begin me best wel zorgen te maken dat er misschien wel iets niet goed zit ofzo. Ik ben net 9 weken zwanger van me eerste kindje. Groetjes Miranda
Het kan zijn dat je last hebt van bandenpijn. je spieren van je baarmoeder worden opgerekt en dit kan idd best wat pijn geven. Niks om je zorgen om te maken verder
denk ook dat het je banden zijn, ik lag laatst op mijn rug toen ik moest hoesten, ook een pijnscheut en ik schrok me lam..
Bedankt voor jullie reacties. Het stelt me toch wel iets gerust. Sim je had het ook bij het hoesten zei je .. zodra ik flink moet hoesten voel ik dat ook in me buik alleen niet altijd. Maar ik ben blij dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. Groetjes Miranda
hoi miranda, ik heb hier ook last van hoor. idd vooral tijdens het lopen echt een soort van steekjes onderin je buik. ik dacht ook al ik ga het toch maar ff vragen de volgende week aan de vk maar nu ik dit lees zal het idd wel bandenpijn zijn ofzo. gr saskia
Ik had dit ook in het begin tot midden van mijn zwangerschap. Als ik moest niesten of hoesten dan kon ik wel schreeuwen van de pijn. Volgens de VK inderdaad bandenpijn.
Ik heb dat ook als ik op mijn rug lig en ik moet hoesten of niezen. Dan lijkt het net of ik scheur. Mijn VK zei: "oh da's alleen maar goed. Die pijn betekend dat je lekker groeit."
dat met dat hoesten heb ik ook wel eens gehad toen ik niet zwanger was. maar nu heb ik dat soms ook. en vanmorgen toen ik gehaast door de stad liep had ik steekjes aan de linkerkant. leek me ook een teken om even wat rustig aan te gaan doen.
Luister goed naar je lichaam, want dat had ik in het begin ook (nu ook nog maar door mijn bekken kan ik toch niet meer naar de stad ed) en ik ging maar door en door. Ga even ergens zitten als je het voelt en loop rustig, niet gehaast!
Ik heb bij het niezen en hoesten ook pijnscheutjes in mijn liezen/buik. Zou dus best bandenpijn kunnen zijn inderdaad. Groetjes suusje
O daar heb ik ook heel vaak last van... is echt typisch bandenpijn, bij mij is het vaak zo dat ik te snel opsta en dan klap ik echt dubbel van de pijn, kan ik gewoon een paar minuten niet eens meer rechtop staan... erg vervelend en vooral pijnlijk. Deze week de avond vierdaagse gelopen en de eerste en tweede dag nergens last van (is 5km lopen) maar gisteren had ik me toch last van mijn banden... iedere stap die ik deed deed me pijn... als je er echt heel veel last van krijgt of je moet een eind lopen dan is een babybelt misschien een oplossing, dan hangt je buik niet zo en krijgt hij wat ondersteuning. Je mag hem niet te vaak gebruiken want dan worden je buikspieren lui maar als je hem af en toe draagt dan helpt het wel goed tegen de pijn! Liefs Wendy
Ik heb even flink wat rustmomenten ingelast en ik moet zeggen dat dat wel een beetje werkt kheb vandaag nog niet even veel last ervan gehad. Ik wist helemaal niet dat je al zo vroeg in de zwangerschap last kon hebben van bandenpijn, vandaar dat ik me best wel even zorgen maakte