Ik weet niet wat ik moet zeggen, het moet een van de vreselijkste tijden in je leven zijn. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Doe wat goed voelt en laat de rest. Denk maar even alleen aan jezelf en je meisje. Dat zal niemand je kwalijk nemen. Ook hier wordt veel aan je gedacht.
gecondoleerd Trek je niets aan van mensen die twijfelen. Lees vooral de lieve reacties en de opbeurende woorden, die heb je nodig in deze moeilijke tijd. Ik snap heel goed dat je het forum bezoekt, dat je de foto's eraf gehaald hebt.Ik ken je foto's, en natuurlijk is het moeilijk om er naar te kijken voor je, begrijpelijk. Probeer steun te vinden bij je kindje, het tastbare bewijs van je liefde voor je man, een stukje van hem zit in je kindje. Noa lijkt op hem schreef je, heel moeilijk nu, maar straks ben je blij. Heel veel sterkte, groetjes Patricia
Nogmaals heel veel sterkte! Zorg goed voor je zelf en je kleine meid. Dat is het belangrijkste voor jou. Knuffel en liefs, Cira
Hey lieve zonnestraal, trek je aub niets aan van mensen die twijfelen. Ze bedoelen het vast niet verkeerd maar voor jou is het kwetsend. Op een ander forum heb ik het topic gevolgd (maandenlang) van een vrouw wiens man van de een op de andere dag kanker bleek te hebben en binnen een paar maanden aftakelde. Ze schreef iedere week op dat forum, terwijl haar man aan het sterven was. Het heeft haar door een ellendige periode heen getrokken ondanks dat ze zich nu na zijn dood nog steeds heel heel verdrietig voelt. Ze mist hem iedere dag, maar je ziet als buitenstaander ook dat ze ondanks het vreselijke verdriet wat haar verscheurt langzaam aan weer haar draai begint te vinden. Ook zij kreeg van die rare verwijten naar haar hoofd gegooid zoals dat ze er nu verder moet gaan leven en over haar verdriet heen moet zijn. Dit was 2 maanden na zijn dood, men vond dat ze genoeg gerouwd had. Iemand anders beet haar toe dat zij tenminste een grote liefde heeft gekend, dat kan niet iedereen zeggen.... Tsja...dat is blijkbaar nu eenmaal de mens. Nu, jij hebt iets meegemaakt wat de meesten als een nachtmerrie zien: je geliefde in de bloei van zijn leven ineens verliezen. Zonnestraal, ik hoop voor jou dat ook de zon weer voor jou en je kleine Noa gaat schijnen. Hij zal niet uit jou hart verdwijnen, maar ooit zal je het een plek kunnen geven. Heel veel liefs toegewenst.
Dit zijn mooie woorden, en zo waar ... Je zult hem een keertje zien fietsen of ergens zien lopen.... zijn geur aan een kledingstuk.. Het verlies en gemis zal er niet minder om worden, maar je zult merken dat je het met tijd een plaatsje kunt geven. Wees sterk voor jezelf en je kleintje, maar stop het verdriet niet weg. Je hoeft niet bang te zijn dat je hem zult vergeten of niet meer zult herinneren hoe zijn lach klonk of zijn stem... Dit draag je voor altijd bij je in je hart. Heel veel sterkte. xx
Gecondoleerd. Ik heb er geen woorden voor.............vreselijk Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.
Lieve meid, Niet naar die negatieve reactie's luisteren! Jij mag hier natuurlijk nog overal op reageren en doen wat je wilt. Ik snap dat je afleiding zoekt! Nogmaals ontzettend veel sterkte met dit afschuwelijke verlies! Dikke knuffel voor jou en je meisje!
Lieve meid, Ik wil je ook ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken van dit vreselijke verlies. Ik brand een kaarsje voor jullie. Elmo
Van mij hier nogmaals een dikke knuffel! Wat zal het moeilijk zijn om een manier te vinden om hiermee om te gaan...ik wens je alle sterkte van de wereld toe! Het is echt verschrikkelijk..ik denk aan je...
nogmaals van mij heel veel sterkte toegewensd, voor jou en je meisje. en niet naar de negatieve reacties luisteren, gewoon hier blijven komen om afleiding te zoeken. dikke knuffel van sim
Lieve Zonnestraal, Eigenlijk weet ik niet zoveel te zeggen. Zit hier met een brok in mijn keel. wat een verschrikkelijk verlies. Woorden schieten te kort. Ik wil je veel kracht en sterkte wensen om dit verlies enigzins en zover het kan te kunnen dragen. Jij en Noa heel veel sterkte.
Nogmaals wil ik je heel veel sterkte wensen met t verlies van je lieve man! Ik hoop dat je de berichtjes die niet in het topic horen kunt vergeten en de warmte voelt die heel veel mensen jou en Noa geven. xx miss
Ik wil jullie heel heel veel sterkte toewensen, en je moet gewoon doen wat jouw het beste lijkt, veel sterkte
Meid schrijf hier lekker van je af en rouw op de manier die voor jou het beste is. Ik wil jullie ontzettend veel kracht en sterkte toewensen, dit wens je niemand toe!
Knap en sterk van je dat je dit berichtje hebt gepost. En ook ik wil je nogmaals heel veel sterkte en kracht toewensen in de moeilijke tijd nu en die nog gaat komen. Probeer houvast te vinden in je kleintje, ze is zo belangrijk een deel van jou en een deel van je vriend.. ze heeft je nodig!
lieve zonnestraal.. ik ben zo blij dat ik alle negatieve berichten niet heb gelezen ik had die mensen echt door het scherm willen trekken dan.. ik vind het een dapper en vooral sterk iets dat je ondanks je verdriet het hier met ons wilt en kan delen... terwijl ik het woord verdriet tikt besef ik me dat dat bij verre weg niet omschrijft wat jij op dit moment moet voelen... afschuwelijk en zo onrechtvaardig.... meid schrijf hier van je af schreeuw huil doe waar jij je goed bij voelt.. vergeten kan je nooit... misschien een plekje geven en hopelijk zie je snel weer wat zonnestralen... heel veel sterkte in deze moeilijke periode......dikke digiknuf
Lieve zonnestraal... Ik waardeer het bijzonder dat je hier een plekje heb waar je je zelf mag zijn.. je verdriet welkom is. Er veel lieve mensen zijn die je kunnen troosten met woorden.. Ik wil gewoon zeggen lieve zonnestraal heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd.. liefs Yip