Hoi Zonnestraal, Gecondoleerd! Ik ben erg geschrokken van je bericht. Ik weet niet wat ik moet schrijven. Ik wens jullie heel veel sterkte..
Lieve zonnestraal, Heel veel sterkte gewenst met dit verlies, want moet dit moeilijk voor je zijn. Heel veel kracht en sterkte gewenst, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen... x Linda
he meid, Lekker van je af blijven schrijven. Het kan je helpen om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen. Dat de mensen nu weg blijven..tja dat is helaas altijd het geval wanneer er iets ergs gebeurt. Ze weten niet hoe ze zich moeten uiten en laten dan vervolgens niks van zich horen omdat ze denken dat je toch niet hun zitten te wachten. Ze weten echter alleen niet hoe erg ze iemand hiermee kunnen kwetsen. En dat ze beter iets kunnen laten horen dan helemaal niks. Nogmaals heel veel sterkte!
Lieve zonnestraal, We denken elke dag aan je. Het zal niet makkelijk zijn om je leven weer op te pikken. je kan hier altijd je hart luchten. ben heel blij om te lezen dat je enorm veel aan je ouders hebt. Dikke knuffel van Moira en mij.
Blijf vooral van je af schrijven en laat je maar lekker gaan! Heb niet te veel spijt van dingen, wat gebeurd is is gedaan, daar verander je niks meer aan! En Noa is nog zo klein, je hebt gedaan wat je op dat moment het beste leek! Ik kan hier nu wel een mooi verhaal ophangen dat ik weet wat je voelt, maar dat is niet zo, en ik hoop t ook nooit te ervaren..ondanks dat voel ik wel met je mee, en hoop ik dat je op een ochtend wakker wordt en merkt, he het doet een beetje minder pijn! Heel veel liefs, Sarina
Dit zijn van die momenten dat je snapt wat ze bedoelen met "woorden schieten tekort"...... En die personen die met rare beschuldigingen komen....onvoorstelbaar. Bannen van het forum wat mij betreft.... Heeeeeeeeeeeel veel sterkte, dit wens je echt niemand toe.....
meid ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. en doe vooral alles waar je denkt steun uit te kunnen putten. en laat de mensen denken en zeggen wat ze willen je hebt je tijd om te rouwen nodig nu. hoop dat je wat hebt aan de vele troostende woorden hier. groetjes en knuffels Talia
Hoi meid, Ik wil je ook eventjes heel veel sterkte wensen de komende tijd!En blijf lekker het forum bezoeken waar je lekker je afleiding vindt en even nergens over hoeft na te denken!Laat iedereen maar denken wat hij wil daar heb jij nu geen boodschap aan ga het eerst allemaal eens goed verwerken en geniet van je mooie meid die heeft je nu nodig en jij haar! Dikke knuffel,Claudia
Pfff zit gewoon weer met tranen in mijn ogen... Leef enorm met je mee, al weet ik niet hoe het moet voelen, die enorme leegte, dat gemis... Hoop dat het zonnetje ooit weer een beetje voor je gaat schijnen en je met een glimlach kan terug denken aan je lieve man. Heel heel veel sterkte en kracht en schrijf maar lekker alles op wat je te binnen schiet, schrijf het maar lekker van je af. knuffel
hallo lieve zonnesraal en noa heb net pas alles gelezen,wil je heel veel sterkte wensen. liefs mariska