tja met zo'n lijst wordt het idd wel moeilijk om nog wat te vinden! ik zou het niet weten... maar veel succes! wat een drukte zeg.. en dan ook nog haar verjaardag!
Dan zou ik het gewoon daar bij laten, dat is toch meer dan genoeg? Dan heb je haar nu al een plezier gedaan, en pakjes genoeg zo toch?
zou het ook zo laten pakjes genoeg nog voor sinterklaas toch om uit te pakken denk niet dat zij merkt dat je een pakje meer of minder hebt hoor
Ja maar dan heb ik 1x niks heb maar 2 kado's voor mezelf en 3 feesten!! De rest hebben de mensen thuis. En ik krijg het niet over mijn hart om met Sint, verj, of kerst haar geen kado te geven. Ze ou normaaldie viool van Sint krijgen, het huis voor haar verj, en de werkbank voor kerst. Maar de viool heeft ze nu dus al. Kleren heeft ze genoeg, en aan haar haar wil ze niks.
Gaan al die kadootjes op een hoop met stklaas en kerst? of specifiek van de mensen van wie ze t krijgt? Want dan weet ze toch helemaal niet van wie ze t heeft en dat jij dus bij kerst bijvoorbeeld er niks bij hebt gelegd?
met Sinterklaas ook? Hier gaat alles in een grote zak of bak en zijn de kadootjes dus 'van sinterklaas' en niet 'van oma' of 'van mama'
Aangezien oma niet in de buurt woont, komt sinterklaas ook kado'tjes voor alle kleinkinderen daar brengen. En andere oma woont hier, en die heeft ook nog niks voor sinterklaas.(heb ook gezegd dat het niet hoeft want ze krijgt al zoveel) Ik denk dat ik maar wat makeup of zo haal voor sinterklaas en wat leesboekjes of zo.. En dan het huis voor haar verjaardag en de werkbank voor kerst.
ze noemt in haar eerste post dat haar dochtertje de deur opendoet. Lijkt me beetje lastig verstoppen dan En idd als je het in een opmerkingen vakje plaatse, kunnen ze er zijn minst ff een wit papiertje omheen doen.
misschien een hele lompe opmerking hoor. maar als er sintpapier omheen had gezeten had je dochtertje het toch ook gezien dat het voor sint was? ow sorry lees verkeerd la maar
make-up vinden die meiden altijd leuk! dat is ook een leuk idee. miss wat leuke glitternagellak erbij ofzo! is ze vast erg blij mee!
Ja zoiets wordt het idd. Vind het zonde dat het zo gelopen is. Ben benieuwd of er nog een reactie komt. Xxx Vera
beetje raar van die webshop hoor, sowieso verstuur ik alles onherkenbaar, wat gaat een ander het aan wta ik verstuur. En sowieso om het risico van stelen/kwijtraken tijdens sorteringsproces bij de post te beperken. Slecht hoor, maar ja niets meer aan te doen nu Ik zou idd nog een kleinigheidje doen als je percé nog wat bij wilt kopen