Ben boos! Pakketje sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ahhhh helemaal gelukkig met haar viool.. goed opgelost hoor terplekke aan de neur en lekker dat je moeder nog wat extra's had.. dan is het ook wel prima zo..

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had gewoon gezegd:Wauuuuwww...de Sint heeft heeft je al een cadeautje gestuurd. Ow er zit een briefje bij waarop staat dat het te groot is om op 5 december op het paard mee te nemen, dus je krijgt het nu alvast"

Weet zo'n meisje nou dat het per ongeluk fout is gegaan!!!
    Ow ik lees dat je zoiets hebt gezegd...nou dan is het goed toch??? Dan weet ze toch dat het van Sinterklaas komt!!!

Ik zou echt niets anders meer kopen...helemaal niet als ik die lange lijst zie met wat ze al krijgt!

3. mette

mette Actief lid

18 aug 2010
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dat het fout is gegaan met het pakket, maar leuk dat je het opgelost heb door er een `brief van Sinterklaas bij te doen`. Prima toch? Ik zou ook echt niets anders meer kopen. Ze krijgt al zoveel en zij merkt écht niet dat ze nu met sint geen cadeautje van jullie krijgt.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een dotje :) Gelukkig is het opgelost maar wel slordig van de webshop idd (ik vind het niet meer dan normaal op spullen in een doos op te sturen ipv alleen een plastic zakje.. kan me voorstellen dat je daar niet op rekent).

Deel Deze Pagina