kattenvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Onze kat komt altijd in de tuin, nu is het mij opgevallen dat hij de laatste tijd op een specifieke plek in de tuin plast. Dat stinkt ook enorm naar kattepies.

Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat hij niet meer op die plek plast?
    Iemand een tip misschien?

Heb de indruk dat het komt door de buurkat, die vroeger veel in onze tuin kwam, en dat het een soort territorium afbakening is.

Tips zijn welkom in ieder geval.

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Het schijnt dat koffieprut op de plek strooien helpt. Wat je ook kunt doen is een stuk aluminiumfolie op de plek leggen (met een baksteen erop tegen het wegwaaien), als ze daar op piesen spettert het op, dat vinden zeniet prettig.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oei das moeilijk.

Er zijn heel veel middeltjes op de markt die eigenlijk geen van allen echt werken. Idd misschien iets op zetten...

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja er wat op zetten heb ik ook aan gedacht, alleen is het een rotplek precies tussen 2 druivenstronken in... Morgen zal ik eens kijken of het een optie is om er wat neer te zetten.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    van die cacao doppen?

maar werkte bij ons niet zo heel lang!

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Sproeien? Meestal is daar helaas weinig aan te doen. Dat is hier in ze buurt verschrikkelijk, er zijn hier ook giga veel katten.

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik denk eerlijk gezegd dat je er ook weinig aan kan doen, omdat vele middelen echt niet helpen.

Wij hebben ook eens voor onze vroegere buurvrouw spul gekocht wat ze in haar tuin moest doen zodat onze kat er niet meer in kwam (zat ze om te zeuren), maar ook dat hielp niet.

Gelukkig doen ze het niet in huis, zoals hier, dat stinkt pas....... :D

8. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zet een lekker bakje koffie en de koffie prut op de plek waar de kat plast/sproeit strooien dit helpt een tijdje dus blijven herhalen middeltjes die je in de winkel koopt helpen niet. Aluminium folie wil idd ook helpen . Peper strooien heb ik ook al eens gehoord maar zou je moeten proberen. Succes

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat iemand mest van een leeuw of tijger bij de dierentuin had gehaald en en zn tuin gedropt. Schenen de katten gelijk weg te blijven HAHAHA

Deel Deze Pagina