Misschien weet iemand vn jullie hoe dit zit: Zit op 5 dpo dus op de wachtbank Temp iedere dag om 6.15 als de wekker gaat. Toch valt me op dat in deze ronde mn temp dan niet zo hoog is (ongeveer 36.7) maar als ik 15/20 min later weer temp is die soms al 37.1! Heb dan verder nog niets gedaan alleen *gesnoozed* ik weet dat tijdstip veel doet, maar er is nog nooit zo'n groot verschil geweest met 15 min later nog eens tempen. Vaak is mn temp dan hetzelde of zelfs een tiende lager... Dit is nu al zo sinds mn eisprong, 5 dagen dus.. Zegt iemand dit iets? Doe ik iets fout? Al weet ik niet wat ik anders dan anders doe...
Ik zou zeker de batterij vervangen, kwaad kan het niet. Misschien moet je FF eens mailen hierover, kijken wat die zeggen. Ik weet dat je temp stijgt omdat je wakker bent, maar of het bij jou snel of niet is weet ik niet. Ik weet alleen dat je de temp van je altijd genomen tijd moet nemen om het juiste verloop te kunnen zien. Hoe hoog je temp is maakt niet uit, het gaat om het verloop.