Vanaf hoeveel weken mag je ontsluiting krijgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vroeg me af vanaf wanneer gaan ze controleren op ontsluiting en vanaf de hoeveelste week mag je het krijgen?
    Ik kan het nergens goed vinden of waar het duidelijk word verteld.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmz geen idee eigenlijk ben ook wel nieuwsgierig want ik was vorige week gevallen en toen had ik iedere keer harde buiken en toen heb ik mijn eerste inwendig :( onderzoek gehad om te zien voor ontsluiting dus ik heb geen idee

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je een normale zwangerschap hebt, dan controleren ze je helemaal niet op ontsluiting. pas wanneer je weeen gaat krijgen.

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Dus als alles goed gaat, dan doen ze geen inwendige onderzoeken als het niet nodig is? ( ik zie daar zo tegen op he!)

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ze doen pas inwendig onderzoek wanneer dat nodig is. Dus als de bevalling begonnen is, als je overtijd bent om bv te strippen of bij complicaties als controle. Ze doen het echt niet zomaar....

Djezelf, ik zag ook heeeeeel erg tegen die inwendige onderzoeken op, maar tijdens je bevalling zet je vanzelf al je gene opzij. Dan voelen ze zo vaak, dat je zoiets hebt van, "kom maar hoor, ben d'r klaar voor en haal dat kind eruit!" ;) Daarvoor ben ik ook nog gestript en dat viel me ook 100% mee. Dat strippen was voor mij de allereerste keer dat ik een inwendig gebeuren kreeg, dus was daar ook heel erg zenuwachtig voor...

Deel Deze Pagina