De stelten aan mijn 1.86 meter lange lijf passen in geen enkele positiebroek... Normaal haal ik mn broeken bij Miss Etam, de lange afdeling, maar nu de buik groeit is t waardeloos... 3/4 broeken met laarzen, liever niet. Net als tuniekjes met een legging. Ik zal wel gedwongen zijn dergelijke kleding te kopen nu, maar misschien heeft een van jullie de gouden tip! Ik heb al wat sites gesignaleerd met broeken waar de binnenbeenlengte wordt aangegeven, dat helpt al wat, maar passen en meten in een kledingzaak is toch meer mijn ding. Misschien zeikstraleritis hoor, maar ik wil gewoon een fijne warme broek waar mn gympen onder kunnen.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ik stel het moment van broeken kopen angstvallig uit, ik meet 1.80/1.81.... Als ik een goed adresje weet te vinden uiteindelijk dan roep ik het hier.
Hoi Kimoyra Ik zit met hetzelfde probleem, Ik heb een broek van de h&m maar die moet ik in de laars dragen. Verder heb ik broeken van de Esprit. Die bestel ik dan via internet. Weet niet of lengtemaat 35 jou te kort is maar die wil bij mij prima. Ze zijn wel iets duurder maar loop liever ook niet met een broek op hoog water, hihi. En anders bij de sale kijken! Succes! Groetjes
Van noppies hebben ze extra lange broeken. Zelf heb ik niet zulke lange benen, maar die waren mij echt een heel stuk te lang. Mijn zusje pastte hem wel goed toen, zij is 1.87.
Hier nog een lange dame. 181cm! Ik moet voor gewone broeken ook op zoek naar lange lengtes. Ik heb dan lengte maat 36 en die zie je vrij weinig. Ik heb 3 positie broeken kunnen vinden gelukkig. Bij de prenatal en h&m. Deze vallen net over me enkel dus is nog te doen.
Ik loop nu in een hoog-waterbroek van Miss Etam Behalve dat ze kort zijn, zijn ze ook nog es lelijk! Maar Esprit gaat tot maat 44 dacht ik en ik heb helaas 46 of 48..
van mamalicious verkopen ze ook diverse lengtematen en redelijk betaalbaar www.bellyfashion.nl verkopen ze die!
Dames wat fijn! Antwoorden waar ik wat mee kan, ik ga morgen eens rustig op t internet neuzen... Ik heb ook vaak lengtemaat 36, maar normale broeken maat 42, en soms 40 dus dew proporties zijn ook nog eens moeilijk. 46 is vaak lang genoeg maar dan kan ik net zo goed in een aardappelzak lopen, haha. Ik ga eens kijken bij noppies! En ook wel fijn dat ik niet de enige ben met dit probleem, volgens de blikken van de verkoopsters in de winkels hier in de buurt ben ik maar raar en een uitzondering... Fijne zwangerschap allemaal!