Ben de misselijkheid zo beu...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lottel, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn1993

    Jenn1993 Actief lid

    5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Herkenbaar.. Ik ben volop misselijk geweest van week 6 tot week 16. Nu heb ik rustmomenten. Wel blijven eten regelmatig en genoeg drinken, anders ben ik weer misselijk. Maar!! Wat een opluchting..
    Nu kan ik weer leven en genieten van de zwangerschap. Gelukkig is het uitgekomen wat iedereen zei: het wordt beter. Eerst geloofde ik dat niet.. Maar bij mij is 16 weken de magische grens geweest.
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie dames:thumup:
     
    Lottel vindt dit leuk.
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Bijna 28 weken, nog dagelijks overgeven en nu wilt die stomme vervanger vd huisarts geen nieuwe medicatie voorschrijven. Wilt eerst kijken of het niet het HELLP syndroom is. Kan pas donderdag terecht... Ben zoooo boos. Elke keer bij de verloskundige een mooie bloeddruk. Op mijn werk mooie bloeddruk, maar dat maakt geen indruk.

    Houden ze overleg met de gynaecoloog, welke bevestigd dat het voorkomt dat je de hele zwangerschap misselijk kunt zijn, maar tevens zegt dat de huisarts zelf moet kijken welke vervolgstappen genomen worden. Heb maar extra flessen cola ingeslagen. Dat is het enigste wat er redelijk in gaat zonder medicatie.
     

Deel Deze Pagina