Hoi! Ik was me aan het oriënteren voor een buggy en nou kwam ik een reisbuggy van de Anwb en de Youpala Quicksmart tegen. Lijkt me echt ideaal om een buggy te hebben die je zo klein kunt opvouwen (rugzak formaat). Alleen kan ik geen winkel/website vinden die ze nog verkoopt (behalve marktplaats). Dus hopelijk kunnen jullie me helpen Kennen jullie dit type buggy en waar ze te koop zijn? Andere tips voor een klein op te vouwen buggy zijn natuurlijk ook welkom!
Vaak merk je dit wel aan gebruikers comfort hoor, geen vering, kleinere wieltjes, geen verstelbare handgrepen. Dus neem dat wel in je overweging mee.
Dat zo'n buggy wellicht minder comfortabel is, neem ik zeker in mijn besluit mee. We nemen eigenlijk altijd de Joolz mee, maar het is echt voor de paar keer per jaar dat ik bijv. even met de fiets de stad in wil en geen zin heb om dat stuk te lopen. En omdat zoontje nog niet loopt. Ikapika die is leuk! Maar wel heel prijzig... Neem jij 'm makkelijk mee op bijv. de fiets?
Hier ook geen ervaring met kleine buggies op de fiets, ik gebruik hiervoor ook een draagzak. Mijn dochter van 2,5 gaat in de Tula op mijn rug in de stad als ze niet wil lopen.