Roze wolk nee die heb ik niet. (HELAAS) In het begin van mijn zwangerschap had ik al wat buikpijn. Echo gemaakt en wat bleek ik had cystes op mijn eierstokken. De cyste op mijn rechter eierstok was wel 5 cm groot. Maar weghalen ging niet want er zaten allemaal bloedvaten omheen en dat zou gevaarlijk zijn voor mij. Dus laten zitten en maar afwachten hoelang ik het volhoud. Heel mijn zwangerschap was de pijn wel te houden maar niet fijn. Maar nu is de pijn niet meer te houden sinds een paar weken. Heb dus al meerdere malen in het ziekenhuis gelegen. En dan krijg ik medicijnen tegen de pijn en een spuit om maar eens een keer goed te kunnen slapen. Gister ook weer naar het ziekenhuis geweest weer een ctg gehad en mijn buik is onrustig. Maar gelukkig heeft de kleine er geen last van. Dus gister weer een zware zetpil voor de pijn mee naar huis en een slaappil. Maar ze doen nog niks. Ze willen met 38 weken gaan kijken of mijn baarmoedermond rijp genoeg is. Als dat zo is gaan ze de weeen opwekken. Maar ja moet ik toch nog wachten tot 19 januari. En dat is eigenlijk niet meer zolang maar als je veel pijn hebt duurt ieder uur lang. Ik kan en mag nu niks meer doen als mijn gemak houden. Maar ik heb het helemaal gehad. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Groetjes kim
Goh, ik hoop dat het allemaal snel voorbij is, zodat je van die pijn verlost bent. Moet echt niet prettig zijn, zo lang al pijn hebben en nog 2 weken moeten wachten. Als je pijn hebt, duurt elk uur idd enorm lang. Je kan moeilijk de uren wegslapen hé, dan slaap je 's nachts niets... Veel sterkte!
jeetje meid, laat het maar snel 19 januari voor je worden. Succes en sterkte met de pijn. liefs fredje!
He, dat is wel heel vervelend zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je zo niet van je zwangerschap kan genieten. Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen en dat je dan van de pijn af bent.
hoi Ja ik ben echt blij als het voorbij is en dat ik ons kleine meisje in mijn armen mag houden. Aanstaande vrijdag moet ik ook weer naar het ziekenhuis. Dus even afwachten allemaal. xxx kim
Kim heel erg veel sterkte, ik weet hoe het voelt als je buik de hele dag pijn doet. Ik hoop voor je dat je snel je kleine meid in je armen kunt houden en dat ze daarna de cystes kunnen verwijderen.
Ik weet niet hoe het is om een cyste te hebben, maar dagelijks pijn en er niks aan kunnen doen behalve wachten ken ik helaas wel... Sterkte en hou vol! Ik denk aan je
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Doet me goed na weer een nacht heel slecht geslapen te hebben. Heb sinds gisterook nog eens heel veel pijn aan men ribben aan de rechter kant. Zijn er meer die daar ook last van hebben. xxx kim
Hey meid, veel sterkte. Hoop dat je je ietsjes beter voelt. Pijn aan mijn ribben heb ik ook, komt bij mij omdat de kleine er graag tegenaan schopt... Dikke knuffel... Petra