wie weet hier een antwoord op

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bert.chantal, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bert.chantal

    19 sep 2005
    15
    0
    0
    hallo allemaal, mijn vraag: volgens mijn banner zou ik afgelopen zaterdag mijn eisprong moeten hebben(heb altijd een cyclus van 28 dagen).
    Nu hebben we voor de zekerheid gisteravond extra geklusd, hierbij had ik een lichte spierpijnachtige kramp boven mijn rechterlies?
    Nu maandagochtend vroeg opgestaan 5.45 (moest werken) nog steeds die zeurende pijn.
    Ging rond 10.45 plassen en bij het afvegen het bekende cervix slijm :rolleyes:
    Mag ik er van uitgaan dat mijn eisprong 2 dagen later is gekomen??
    En zoja maak ik dan nog een kans op een zwangerschap?
    We hebben in mijn (vruchtbare dagen volgens banner) genoeg geklusd.
    En ook gisteravond dusss... ben benieuwd of ik een goeie kans maak?

    p.s dit is trouwens onze 3de ronde.
    Oja ,ik plas sinds vandaag wel heeeel erg veel en drink zelf niet veel.
    Uhhh zo snel kunnen zwangerschapskwaaltjes toch niet komen ???

    graag jullie adviezen, groetjes chantal
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het kan zijn dat je je eisprong later hebt, dat is namelijk bij iedereen weer anders... En als je rond deze dagen geklutst hebt dan maak je een grote kans! Zaad cellen kunnen wel een paar dagen blijven leven dus!!
    En die kwaaltjes ja weet het niet zeker of je dat echt zo vroeg al kan hebben.
    Ikzelf had tijdens mijn eisprong wat kramp en de dag erna voelde ik me heel raar, misselijk, duizelig, gewoon raar en dat heb een ochtend geduurd, dus heb een vermoeden dat het bij mij toch de bevruchting is geweest..en toen begon ik ook heel veel afscheiding te krijgen.. Daarna halve week niks gevoeld en daarna begonnen de krampen in buik en rug! Vaker plassen enzo ..maar zoals ik al zei het is bij ieder weer anders..
    succes..
    ik hoop dat het gelukt is..
     
  3. bert.chantal

    19 sep 2005
    15
    0
    0
    bedankt voor je antwoord.

    Hebben jullie nog meer meningen/adviezen??

    groetjes chantal.
     

Deel Deze Pagina