Ben ik weer... Heb nu vanaf donderdagavond geen bv meer gegeven. Dit gaat goed voor zowel elisa als mij. Maar nu komt het. Ik voel dat mijn linkerborst nog wat vol is. Totaal niet pijnlijk of hard maar wel wat voller. Gaat dit vanzelf over, dus loopt de melk vanzelf terug? Mijn rechterborst is daarentegen een stuk ''leger''.
gaf de laatste dagen (week) alleen de nachtvoeding nog. Het is dat het niet pijn doet en verder voelen ze gewoon soepel aan zonder harde plekken ofzo.
Ik hoor soms van vrouwen dat er een jaar na stoppen nog melk uit de borst komt, (druppels dan weliswaar) dus denk dat het vrij normaal is dat er na 5 dagen nog wat in zit! Ik weet inderdaad niet hoe rustig je hebt afgebouwd, maar zelfs als je dit heel langzaam hebt gedaan lijkt het me vrij logisch dat je lichaam even de tijd nodig heeft om te beseffen dat er echt geen vraag naar melk meer is. Zo lang je geen stuwing krijgt zou ik het gewoon op z'n beloop laten, mocht je wel stuwing krijgen, dan zou ik je kindje/hand/kolf de ergste druk er een beetje af laten halen, want met stuwing heb je meer kans op een borstontsteking. Succes
Nou dan hoef je je geen zorgen te maken toch? Lijkt me vrij normaal als er nog een beetje melk uitkomt.