Zwanger worden met norprolac?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door diamantje24, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi Dames,

Even een vraagje of dames die hier ook mee te maken hebben gehad.

Ik slik nu sinds een maand norprolac omdat mijn prolactine gehalte te hoog was. ik slik 75 mg.
    iemand ervaring mee hoelang het ongeveer duurt voor dat je zwanger ben met norprolac.
    Ik snap dat dat per persoon verschillend is, maar ik wil graag ervaringen delen met anderen.

Afgelopen donderdag is ong mijn ei geweest. We hebben 11, 12, 14 snel geklust (niet uitgebreid omdat mijn vriend ziek is). Maakt het uit of je uitgebreid klust of snel klust?????

Dus een spannende weken komen eraan!

Ik hoor graag jullie ervaringen met norprolac!

alvast bedankt

groetjes Diamantje

2. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand? :(

3. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Sorry kan je niet helpen, ik heb net doorgelezen wat het is wat je slikt maar ken het niet.
    Ik zelf zit nog in de onderzoeken.
    Wel heb ik gehoord, of het waar is weet ik niet, dat de kwaliteit van sperma minder goed is als de man ziek is.
    Ik hoop voor je dat het snel raak is! Succes!

4. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee,

Bedankt voor je reactie.

Jij succes met de onderzoeken!

X

5. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder niemand ervaring mee? :(

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi Diamantje24,

Ook ik heb een te hoog prolactine gehalte en hier is ook al een topic over. Het is er niet heel erg druk (ik ben eigenlijk de enige 'over' van het groepje) maar het is wel fijn om daar af en toe wat kwijt te kunnen over deze situatie!

Ik heb sinds aug. 2011 nog helemaal geen menstruatie gehad en heb in maart 2012 de diagnose: prolactinoom gekregen. Een goedaardig gezwel. Ben gestart met de Norprolac en daardoor is de prolactine wel flink gedaald, maar bleef hardnekkig.
    Nu slik ik sinds november 2012 dostinex, maar zit ik nog steeds te hoog.
    Wel heb ik gehoord dat het gezwel zo goed als verdwenen is, maar heb nog steeds geen menstruatie.

Dat is in het kort mijn verhaal, maar kom gerust mee 'kletsen' met mij en met de meiden die het ook hebben geslikt en hebben meegemaakt maar ondertussen zwanger zijn of al een kindje hebben gekregen! Wat dat betref alleen maar succes verhalen, maar tot die tijd zit ik helaas nog steeds aan 'die andere kant'

Hoop je daar te 'zien/lezen'

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/368067-wie-prolactine-waarde-hoog.html

7. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik slikte trouwens eerst ook 75 mg, maar ben steeds een dosis verhoogd en slikte uiteindelijk 300 mg per dag. Maar had veel last van de bijwerkingen bij 225 mg; duizelig en ochtendmisselijkheid. Bij Dostinex geen bijwerkingen gelukkig!!

8. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Oke wist ik niet waar staat die topic onder?

Oke ja ik had aan het begin ook bijwerkingen zoals misselijk en heel erg moe!
    Balen dat je nog steeds geen menstruatie hebt gehad! Zou toch denken dat dat met deze tabletten wel goed zou komen.
    Gelukkig dat et gezwel weg is.

Ik moet volgende week bloed prikken om te kijken hoe mijnn gehalte nu is, ben benieuwd. Was de gehalte veel te hoog bij jou? Bij mij was het te overzien zeiden ze.

Succes!

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hai, in mijn eerste berichtje zie je in het rood de link staan: wie ook prolactine te hoog.
    Als je daar op klikt kom je er meteen! Staat bij het onderdeel; zwanger worden clubs!

En ja, die bijwerkingen zijn echt zo vervelend. Je weet dat je het voor een goed doel doet, maar toch is het zo confronterend en verdrietig dat het zwanger worden echt niet vanzelf gaat. Dat weet je wel van te voren, maar het is toch zo anders als je er zelf mee te maken krijgt.

En het is inderdaad erg vervelend dat er geen menstruatie is. Je voelt toch dat je lijf 'faalt'.
    Ja, erg fijn dat het gezwel zo goed als weg is..nu hopen dat het dan allemaal eindelijk op gang gaat komen!

Spannend dat je weer bloed moet gaan prikken. Je slikt het nu een maand..ik zou je nu niet durven zeggen of en hoeveel het gezakt is hoor! Dat is per persoon verschillend. Ik zakte in het begin heel hard, maar daarna per 2 maanden echt steeds minimaal.

Ik begon met een waarde van 5,75 en zit nu op de 0.99. Dat is nog steeds 2x te hoog. En het laatste stukje gaat wel langzaam omlaag hoor bij mij. Ben binnen 8 maanden maar 1,0 naar beneden gegaan!
    En wat is jouw waarde?? Wel fijn dat ze zeggen dat het te overzien is, dat geeft toch hoop!

Nou, hoop je te zien op 'mijn' andere topic!
    Groetjes

Deel Deze Pagina