Welkom in het clubje. Hoe ouder hoe gekker ja toch. De volgende halen we over 40 jaar als we 80 zijn. . Gelukkig is jou bekeuring wat goedkoper. . Ze zouden het anders moeten indelen haha. Eerste keer is 25 procent tweede keer 50 procent derde keer 75 procent en vierde keer het drie dubbelen haha zo iets. (grapje van mij) Bedankt allemaal voor het reageren en de lieve en ook wat kritische. Ik zeg het gewoon even eerlijk wat baal ik als een stekker echt. Kom er wel overheen moet gewoon ja toch de wereld is niet vergaan.
Oh daarzo! Het was ook wel smerig weer vandaag! Ging ook even naar de hoven maar was zeiknat geregend haha
Eens. In mijn ogen ben je een top mens Pnirmal, ook al rijd je dan een keer 'per ongeluk' door rood. Kan gebeuren, heb het ook wel eens gehad. Voordeel is dat je dan de komende tien jaar weer extra extra alert bent en oppast dat het niet weer gebeurt.....
Heb de bekeuring nog niet binnen! Hoe lang duurt dat ongeveer. En het is nu twee weken geleden ik denk er nog regelmatig aan. Stom eigenlijk.!! Ja je hebt een fout gemaakt maar je hoeft er nog niet zo over te piekeren toch nou ik dus helaas wel grrr. Zeker mijn geweten die opspeelt en spijt maar ja.
Up date binnen en betaald. 160 euro plus 7 euro administratie kosten. Vind de brief nog al streng. Ik voel me echt bekeurt nou ja dat was natuurlijk ook de bedoeling!! Heeft lesje geleerd.!!