ben dr zo zat van, is inleiden op verzoek mogelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalea, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    als 't zo doorgaat word mijn verzoek wel erg concreet (en veel vroeger dan gewenst), sinds het verliezen van vermoedelijk een deel van m;n slijmprop nu al 20 uur zo'n beetje doorlopend flink last van krampen die steeds heviger worden met de bijbehorende harde buiken *slik*
    vanochtend dus maar ff naar de vk

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, zou toch mooi zijn, niet waar? :)
    Als we de komende dagen niets van je horen, weten we wel hoe laat het is, :-D hopen dat het doorzet!

Ik zou de volgende keer niet zo lang met die bekkenklachten blijven lopen hoor! Een osteopaat kan daar volgens mij een heleboel mee!

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo,

Ik had het misschien beter niet kunnen melden, maar ze hebben mij t/m 42.5 weken door laten lopen... Mijn bloeddruk was zelfs veel te hoog, reden genoeg zou je denken. Ik had een gyn die vond dat we de natuur zijn gang moesten laten gaan. Ik moest op het eind wel om de dag naar het ziekenhuis voor controle.

Meid, ik hoop dat het spontaan zelf begint, ik begrijp dat je op een gegeven moment niet meer weet waar je het moet zoeken!

Slapen deed ik de laatste 3 weken ook al niet goed. Vraag aan je gyn of hij je temazepam voor wil schrijven. Dit heb ik ook gehad en kan echt geen kwaad. Je moet wel een beetje uitgerust zijn voor de bevalling!

Heel veel succes!

Kari

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    net zoals bij ons eerste kindje (toen met 34,5wk) houden ze het op flinke voorweeen. ben benieuwd hoe het verder loopt, na het inwendig onderzoek begon het nog veel erger te rommelen, wat kan dat zeeeer doen zeg, naderhand.
    ze houden t wel goed in de gaten, hebben mn hele zwangerschap het er al over dat de kans aardig groot is dat ookd eze te vroeg komt.
    wat wel apart is, eerst was het een erg groot kind (boven alle bovenste lijnen uit op alle fronten) en nu issie opeens 'normaal'. groeit blijkbaar niet meer zo hard als eerst. nouja beter een 6 ponder dan 8 of meer ;)

5. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik heb dat gevoel ook. Van de week aan de ctg gemoeten voor de buikpijn die ik had. TOen had ik echt zoiets van als het nu komt kan me niet schelen hoe dan komt het maar want ik ben het zo zat dat gedoe.

De vk in het ziekenhuis moest er wel een beetje om lachen hoe ik het bracht maar helaas ik zit nog steeds thuis met een dikke buik.

Sterkte meid.

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ja irritant is dat he, als je zoveel last hebt en ze je vervolgens vertellen dat het (nog) niks uitgehaald (heeft). ookal zou het dan veel te vroeg zijn, zoveel pijn is ook slopend

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

Mijn kindje wou met 35 weken al komen maar mij hebben ze weeen remmer gegeven.
    toen wou hij komen met 37 weken en 3 dagen maar had ik hele hoge koorts en dat vonden ze te gevaarlijk voor mij dus weer weeen remmers.
    Ben alleen nu bang dat hij overtijd gaat lopen en ik ben er al zo flauw van

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey!

Ik ben ingeleid omdat ik zangerschapsvergiftiging had en 39.3 weken onderweg was... Dus was het voor het kindje niet meer noodzakelijk om het te 'rekken'...

Ik had ook erg last van ischeas..en enorme rugklachten (liep bij fysio en moest halve dagen werken) Daarnaast vanaf week 20 al maagzuur wat de laatste 4 weken zo erg was dat ik 'leefde' op de rennies (was een goede klant van hen..)
    Daarnaast heb ik weken niet geslapen vanwege pijn in mijn rug, ribben (lag de kleine lekker in te porren, ook al was ie ingedaald), alleen maar overgeven van het maagzuur. Dus niets binnenhouden..
    Met als resultaat: afvallen ipv aankomen de laatste weken..
    Uiteindelijk huildend bij de VK gezeten.. Ik kreeg een slaapmiddel en een homeopathisch middel tegen t maagzuur, maar inleiden/strippen.. Ho maar (was 38 weken zwanger toen, toen trok ik het echt niet meer)..
    Uiteindelijk een week later, en 5 kilo zwaarder door vocht van de vergiftiging (ik hield nog steeds niets binnen) werd ik doorgestuurd naar t ziekenhuis ivm vermoeden zw.vergiftiging (dat bleek zo te zijn).. en toen pas werd ik ingeleid..

Meid ik hoop voor je dat je kindje eerder komt (wel na de 37e week..), want ik weet t: het is geen pretje met de klachten die je hebt!

Sterkte

Deel Deze Pagina