Ik wordt momenteel echt megamisselijk van de geur van tomatensoep......als ik er aan denk alleen al . En warm eten groente en aanrdappelen zijn een drama!. En jullie?
Sigaretten en verschaalde rooklucht, koffie, (sterke) parfum, tomaat, dat soort dingen. Een paar weken geleden werd ik erg onpasselijk van alle luchtjes van gekookt of gebakken voedsel, maar inmiddels begint het af te zakken.. Gelukkig maar. Kan ik weer zelf koken...
Tandpasta Bah! En ik wil geen gerechten eten met rijst terwijl we dat normaal gesproken bijna dagelijks aten... Oh en ik vind bijna al het drinken vies en dat is ook best lastig...
frituurpannen als ik hem maar ergens ruik word ik strond misselijk en de geur van koffie terwijl ik een echte koffie verslaafdeben nou ja nu was
gebakken aardappeltjes. normaal gesproken vind ik ze heerlijk nu echt heel erg smerig. gebakken vlees trouwens vaak ook.
Gekookte eieren (nu ik eraan denk ga ik al over mijn nek), sigaretten en die geur die in de slagerij hangt...zo'n weeïge bloedgeur, die je door de hormonen nog 1000x sterker ruikt....brrrr... Wat me nu wel het water in de mond doet lopen is de geur van patat, kroketten etc. Heeeeeerlijk
Ik had het heel erg met shoarma... Ik ging echt kokhalzen als ik het alleen al rook. Een tijdje geleden vertelde mn zusje dat ze dat ging eten, ik stond bij de gedachten eraan al over te geven boven de wasbak!
waar te beginnen... en waar te eindigen...? kaas, augurk, zilveruitjes, vis, deodorant/aftershave, zwitsal billendoekjes, afwasmiddel, andere chemische luchtjes, sigarettenrook, eieren (zowel gebakken als gekookt), en zo kan ik nog wel even doorgaan
Qua geur ruik ik alles veel sterker, vooral sigarettenrook is nog viezer dan normaal. En de lucht van vet eten.... Qua smaak merk ik vooral dat ik zure dingen, zoals magere yoghurt en optimel limoen niet lekker meer vind. Kan ook komen omdat ik me regelmatig misselijk voel...
Ik had dat van parfum, vis, zweet al helemaal, en als ik eten ging koken ging ik bijna over m'n nek van die geur van het vlees
Vlees, ik denk ook steeds dat het bedorven is, vorige week heb ik 3 pakjes weggegooid.. Dan gooi ik het in de pan en dan denk ik gatver! dus vriendlief bakt nu het vlees Verder mijn honden, ik kan ze haast niet meer om me heen hebben, terwijl mijn collega's (die totaal niet van honden houden) zeggen dat ze niks ruiken. En vis, op donderdag staat er een viskraam hier zo ongeveer voor de deur, dus ik werk nu elke donderdag om maar niet thuis te zijn... Ik vind parfum juist heel lekker, heb gisteren weer een nieuw luchtje gekregen, heerlijk
hoi ik heb het moeilijk met sigettenlucht vooral de rook die blijft hangen en de smaak alleen al yeeeeeeeee voor de rest mag ik bijna nog alles