Welke geur/smaak is niet meer te verdragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jompie, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jompie

Jompie Niet meer actief

Ik wordt momenteel echt megamisselijk van de geur van tomatensoep......als ik er aan denk alleen al :( .
    En warm eten groente en aanrdappelen zijn een drama!.

En jullie?

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    parfum! Vond ik altijd al vrij storend maar nu... bleh. En sigaretten! Yech

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb eigenlijk nergens last van.... :D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sigaretten en verschaalde rooklucht, koffie, (sterke) parfum, tomaat, dat soort dingen.
    Een paar weken geleden werd ik erg onpasselijk van alle luchtjes van gekookt of gebakken voedsel, maar inmiddels begint het af te zakken..
    Gelukkig maar. Kan ik weer zelf koken...

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tandpasta :( Bah! En ik wil geen gerechten eten met rijst terwijl we dat normaal gesproken bijna dagelijks aten... Oh en ik vind bijna al het drinken vies en dat is ook best lastig...

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    echt heel vreemd, maar ik word misselijk van mijn badschuim (die komkommerversie van Dove...) blegh!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    frituurpannen als ik hem maar ergens ruik word ik strond misselijk en de geur van koffie terwijl ik een echte koffie verslaafdeben nou ja nu was

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gebakken aardappeltjes. normaal gesproken vind ik ze heerlijk nu echt heel erg smerig. gebakken vlees trouwens vaak ook.

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Gekookte eieren (nu ik eraan denk ga ik al over mijn nek), sigaretten en die geur die in de slagerij hangt...zo'n weeïge bloedgeur, die je door de hormonen nog 1000x sterker ruikt....brrrr... :(

Wat me nu wel het water in de mond doet lopen is de geur van patat, kroketten etc. Heeeeeerlijk :)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dreft wasmiddel

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had het heel erg met shoarma... Ik ging echt kokhalzen als ik het alleen al rook.

Een tijdje geleden vertelde mn zusje dat ze dat ging eten, ik stond bij de gedachten eraan al over te geven boven de wasbak!

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    waar te beginnen... en waar te eindigen...? ;)
    kaas, augurk, zilveruitjes, vis, deodorant/aftershave, zwitsal billendoekjes, afwasmiddel, andere chemische luchtjes, sigarettenrook, eieren (zowel gebakken als gekookt), en zo kan ik nog wel even doorgaan

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Geur van kip die gebakken word, sowieso de geur van gebakken vlees en gebakken aardappeltjes bah.

14. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Qua geur ruik ik alles veel sterker, vooral sigarettenrook is nog viezer dan normaal. En de lucht van vet eten....
    Qua smaak merk ik vooral dat ik zure dingen, zoals magere yoghurt en optimel limoen niet lekker meer vind. Kan ook komen omdat ik me regelmatig misselijk voel...

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    leer :x ik ga echt bijna over mijn nek van sterk ruikende leren schoenen, tassen en riemen

gadver...

16. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik had dat van parfum, vis, zweet al helemaal, en als ik eten ging koken ging ik bijna over m'n nek van die geur van het vlees :(

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vlees, ik denk ook steeds dat het bedorven is, vorige week heb ik 3 pakjes weggegooid.. Dan gooi ik het in de pan en dan denk ik gatver! dus vriendlief bakt nu het vlees :)
    Verder mijn honden, ik kan ze haast niet meer om me heen hebben, terwijl mijn collega's (die totaal niet van honden houden) zeggen dat ze niks ruiken.
    En vis, op donderdag staat er een viskraam hier zo ongeveer voor de deur, dus ik werk nu elke donderdag om maar niet thuis te zijn...

Ik vind parfum juist heel lekker, heb gisteren weer een nieuw luchtje gekregen, heerlijk :D

18. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi

ik heb het moeilijk met sigettenlucht vooral de rook die blijft hangen en de smaak alleen al yeeeeeeeee :( :(
    voor de rest mag ik bijna nog alles

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Tandpasta moet ik van kokhalsen,

Werk in een slagerij daar roken ze vlees jakkie

20. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb het niet echt met een geur of smaak gehad, ja eieren maar dat had ik voor de tijd ook al :D

Deel Deze Pagina