dankjullie wel allemaal. het is zo onwerkelijk, ik heb het gevoel dat ik in een zeepbel zit, alles in mijn hoofd en om me heen voelt leeg. En dan met vlagen gebeurt er iets waardoor ik intens moet huilen. Teruggekeken op de laatste maand heb ik waarschijnlijk het kindje al de dag na de eerste echo (hevig roodbloedverlies) verloren, en nu is het theoretisch gezien volgens de cylcus zo dat ik dit weekend ongesteld had moeten worden, en sinds gisterochtend heb ik bruinverlies. Ik voel inmiddels steeds wat krampjes in mijn baarmoeder, mijn VK denkt dat het vruchtzakje (wat nog wel op de echo te zien was) deze week nog af gaat komen. Heb ook besloten niet te curreteren, mijn gevoel zegt me dat er iets mis zal gaan als ik die ingreep onderga, en inmiddels heb ik wel gemerkt dat mijn gevoel me steeds erg duidelijk is gebleken, ondanks wat anderen allemaal zeggen... ik heb de telefoonstekker eruit gehaald en mijn mobiel de hele dag op stil, ik kan het gewoon niet om iedereen te woord te staan, raar he? Ik wil maar bij een paar mensen zijn nu, en voor de rest het ik het gevoel dat de ergste klap, het ergste verdriet nog moet komen...
jeetje meid, heftig allemaal! snap heel goed dat de stekker van de telefoon eruit ligt en dat je mobiel op stil hebt staan. ik heb dat zelf ook gedaan en sinds deze week dat ik ook mensen buiten mijn kring (ouders, man, broers) een beetje te woord wil staan. neem de tijd hiervoor! ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!
Groot gelijk Snow, denk vooral aan jezelf op dit moment, en deel het met degenen die je het liefste zijn. Veel sterkte, Neeke
Héél veel sterte gewenst, Snow! Zet je elefoon vooral pas weer op normaal als je daar behoefte aan hebt. Geef jezelf de tijd en luister inderdaad naar je gevoel. Dat doe je goed. Als je wat kwijt wilt, kun je altijd een PB'tje sturen. Liefs, Renée
Jeetje Snow, ik lees het nu net pas... Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies! Doe inderdaad wat je gevoel je ingeeft... Hele dikke knuffel van mij! Liefs Manuela
dankjulliewel meiden... het is wel fijn om hier mijn verdriet te delen, velen van jullie weten wat voor verdriet je doormaakt, en dan hoef ik tenminste niks uit te leggen....
Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor je en je ventje. Liefs Jolie
Hé Snow, Heb even je topic opgezocht omdat ik je heel veel sterkte wil wensen vandaag. Las ergens anders dat je alweer voorzichtig na durft te denken over een volgende zwangerschap. Fijn om te lezen dat het al een beetje beter met je gaat. Liefs, Renée
dankjewel reneewittens... erg lief dat je nog even aan me denkt... curettage is goed gegaan, ik ben alweer thuis, heb geen pijn, wel wat bloedverlies...ze zijn erg lief voor me geweest in het ziekenhuis. hoe gaat het nu met jou?
Hoi Snow, Fijn dat alles goed is gegaan vandaag. Een curretage lijkt me echt heftig. Vooral emotioneel. Met mij gaat het al wel weer beter. Vorige week weer aan het werk gegaa en omdat ik voor deklas sta, heb ik nu lekker een weekje meivakantie. Daar was ik wel aan toe. Ben namelijk nog best veel moe. Sterkte de komende tijd, meid. Denk vooral aan jezelf. Groetjes, Renée
he meis, ik sta ook voor de klas, maar ben nu deze week en vorige week niet geweest, ik was te emotioneel en moest deze week ook twee keer naar ziekenhuis dus. ik heb aankomende 2 weken vakantie, dus heb gelukkig nog eventjes voor mezelf... de curettage was emotioneel ook heftig, ik ging huilend de O.k. binnen en op moment dat ik uit narcose ontwaakte brulde ik net zo hard weer verder, het is ineens zo ontzettend dichtbij, dat je dan je kindje écht kwijt bent geraakt... sterkte meid en rust maar goed uit nog eventjes, heb je hard nodig!
Hmm, twee weken vrij. Lekker! Mijn school heeft zich daar niets van aangetrokken en heeft de afgelopen week vakantie gegeven. Maar, nog 6 echte lesweken, dan proefwerkweek en vergaderingen en vrijdag 29 juni zomervakantie. Die twee weken die je nu tegemoet gaat, kun je meer dan ooit goed gebruiken nu. Geniet ervan. Groetjes, Renée PS Wat geef jij? Ik geef Nederlands op een middelbare school. Heb vooral vmbo-klassen. Pittig, maar wel leuke en vooral heel eerlijke kinderen.
wij moeten tot 20 juli doorwerken, onze school mag ook zijn eigen vakanties inplannen omdat het geen gewone school is. Ik werk op een cluster 4 basisschool, kinderen met gedrags en psychiatrische stoornissen, ik zelf ben klasse-assistent onderbouw. Ben wel blij nu nog even die twee weken te hebben he?