Zou mijn ei nog komen of? :(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MICH18, Feb 25, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik ben nu sinds de tweede maand bezig met ovulatietesten.
    De eerste keer kreeg ik na 23 a 24 dagen een positieve ovulatietest.
    Ik deed wel veel testen op een dag.

Omdat het wat langer aanhield dacht ik deze keer doe niet steeds ovulatietesten maar 1 per dag. Nu sinds enkele dagen 2.

Ik zit op dag 30 van de cyclus.
    Heb het lijstje van vorige keer meegestuurd en het lijstje van nu doe ik in een nieuwe reactie plaatsen.

Kan het dat ik het gemist heb? Of wordt mijn cyclus nu ineens NOG langer dan 40 a 43 dagen?

Wat denken jullie. De eerste keer was 73 dagen maarja toen stopte ik met de pil. Zit er een beetje doorheen als het nu nog langer gast duren.

P. 's de testen komen donkerder over dan in realiteit tenminste die van onderstaande foto. Verder vond ik in het begin van de cyclus van vorige maand de streepjes over het algemeen toch lichter dan wat ik nu steeds pies :o:

Helpen jullie mij mee dames:cry:

Attached Files:

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Lijstje van deze maand. :(

Attached Files:

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
  4. Lunaaa

Lunaaa Actief lid

Feb 15, 2020
    207
    86
    28
    Female
    Welk merk is dit? Ik ken deze niet.. Vind ze wel vrij donker steeds maar idd niet positief! Misschien zijn ze niet gevoelig genoeg?

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ze zijn van test-line.

Ik denk juist te gevoelig voor mij. Dat wist ik ook wel vorige maand. Maar wilde graag bij hetzelfde merk houden om te kunnen vergelijken.. Mrja.. Nu vraag ik me dus af of ik het gemist kan hebben of dat m'n cyclus gewoon rete lang is. o_O

6. Lunaaa

Lunaaa Actief lid

Feb 15, 2020
    207
    86
    28
    Female
    Ja dat zou ook kunnen.. Maar hij vind dus nog steeds geen piek. Ik gebruik altijd de ovulatietesten van 2besure en daar vind ik altijd m'n piek duidelijk mee. Misschien overstappen op een ander merk..
    Ik denk aan de hand van de testen dat je ei dan idd nog niet is geweest. Misschien zou je naast het testen kunnen gaan temperaturen? Dit geeft mij altijd duidelijk inzicht
    Zou sowieso doortesten dan, maar blijft wel apart dat ze vorige maand veel lichter waren tussendoor en nu elke dag vrij donker

7. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

Jun 9, 2019
    1,202
    453
    83
    Female
    Ik gebruik sensitief roze niet de gevoelige altijd duidelijk misschien die proberen? Ik vind die testen verwarrend die je hebt

MICH18 likes this.
  8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben bang dat je cyclus helaas rete lang is :(

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Dankjewel @RoGiJuLi voor je reactie.

Ben er ook bang voor. :(

Ook weer een raar geval na de cyclus van vorige maand.
    Want als ik vorige maand na netjes 2 weken ongesteld werd was het eigenlijk een cyclus zoals de maanden ervoor. Maar ik werd na 1 week ongesteld met heel véél buikpijn en heel véél bloed. :(

Ik dacht toen zelf misschien is het wel vroeg misgegaan.

En als nu de eisprong ook heel laat komt lijkt het daar wel op....

Share This Page