Hebben jullie dit gezien? Stond op telegraaf.nl http://v.youku.com/v_show/id_XNjk1NzcwM ... ?full=true
ik krijg 1 of andere chineze site, met allemaal filpjes, maar welke ik moet aan klikken geen idee, soort you tube, alleen kan ik geen chinees lezen
Heb het gevoel alsof het niet echt is. Kweet niet waarom, het gaat TE perfect dat roken! ZO een kleintje heeft die motoriek nog helemaal niet! MIsschien dat iemand anders zijn armen door die mouwen heen heeft gedaan? Of dat het helemaal niet zo een jong persoon is? Maar iemand die zo lijkt en het aangedikt is? MIsschien hoop ik het gewoon, maar ziet er te perfect uit! Laten we hopen dat ik gelijk heb, anders diep triest! kus miek
Oooh werkelijk... das echt niet normaal! Zulke praktijken zouden dus echt strafbaar moeten zijn... Ik hoop dat dat daar ook al zo is....! Geen woorden voor...
Het afkijken van het filmpje snap ik niet zo, want er gebeurt niet veel bijzonders op het eind wat anders is dan aan het begin. Maar even zo goed: zieke ouders heb je dan, zeg!
denk dat het trucage is, denk dat het lich van een liliputters is en daarop het hoofd van een klein kind
Tja, het zou best nep kunnen zijn maar ik las het op telegraaf.nl en was echt geschokt hoor! Laten we maar hopen dat het nep is.
ik dacht precies hetzelfde...kinderen van die leeftijd kunnen amper schrijven/tekenen maar dit gaat perfect! Iets klopt niet!
ik denk dat we heeeel graag willen denken dat dit nep is, maar volgens mij gaat het hier om een triest geval van gestoorde ouders...