laats was ik terug in de instelling waar ik gewoond heb even de kleinste showen. maar daar begon hij weer te huilen (het is beter sinds we gestopt zijn met koemelk maar toch huild hij nog redelijk veel) en hij was ontroostbaar. zegt de opvoedster die op dat moment werkt je moet echt eens langs mijn mama. die doet een soort masage die alles losmaakt en dat schijnt goed te helpen bij babytjes. vandaag mochten we langs vanmorgen om 10u ze heeft ieder spiertje gemaseerd en alles wat gekneld zat losgemaakt (dat was blijkbaar enorm veel). hij heeft daar de boel bijeengekrijst maar toen het gedaan was viel hij gewoon in mijn armen in slaap ik zo een ogen natuurlijk . dacht het zal wel voor even zijn want dat was bij de osteopaat ook zo maar nee hoor ik ga het moeten geloven want hij heeft sinds we er zijn geweest niet meer gehuild zit lekker te brabbelen in zijn wippetje en lekker te lachen zo hebben we hem nog nooit gezien. maandag mogen we terug voor een 2de sessie. ik raad het echt iedereen aan. ze zei ik ik doe dit al 18 jaar en heb altijd resultaat kunnen halen. heb geen idee hoe het heet vergeten te vragen was al blij dat er nog iets bestond wat we konden proberen maar zal het maandag eens vragen.
Dat is apart, ben benieuwd wat het is en hoe het heet wat ze heeft gedaan! Hopelijk blijft het ook zo!
Ik weet via het cb dat hier massage-sessies voor de baby worden gegeven, is ook erg goed tegen krampjes, ik ga het in ieder geval ook proberen!