Pfff Niet oké Voor mezelf, maar toch afwachten Kom ik net aan voor een foliekelmeting eindelijk opgelucht en hopen dat er goed iets te zien is zegt janssens (mijn dokter) Dat ik te vroeg ben terwijl zij mij duidelijk dit ZO hebben door gegeven!!:x 5dagen clomid /gisteren gestopt en mag donderdag Dan terug gaan Tegen mij zeiden ze 5dagen clomid En dan de dag erna terugkomen komaan Seg, ik Hou echt niet van veranderingen constant' ze heeft dan toch maar effe snel eens Gekeken terwijl ze zelf zegt dat het nog te vroeg is, Jah er was ook niets te zien' En dat maakt me zelfs nog nerveuser Ben het zo Moe....
Hou moed meid!! Is echt niet leuk, maar denk dat wij allemaal zulke toestanden meemaken met het ziekenhuis... Niet opgeven, het is nog te vroeg, in enkele dagen kan er veel veranderen!! Dikke knuffel!
Kan idd te vroeg zijn ik moest cyclusdag 10-11 terugkomen.. Maar tot op heden bij ook nog steeds niks te zien hoor!! Beetje een tegenvaller . Maar vanmiddag mag ik weer! Succes he ! Groetjes LLL
Helaas valt er niks aan te doen. Je lichaam reageert op haar eigen manier. Een dokter kan wel zeggen dat je op een bepaalde dag moet komen, maar dat wil nog niet zeggen dat je lichaam dan ook precies volgens dat schema reageert. Als je in de medische molen zit, moet je helaas heel veel geduld hebben. Dit zal nog veel vaker gebeuren. Probeer daar rekening mee te houden en je er niet zo druk om te maken. Je kunt het niet afdwingen. Succes!
Dit dus ... je lichaam houdt zich helaas niet aan vastgestelde schema's (of kantooruren for that matter). Een arts kan hoogstens gissen hoe het schema loopt op basis van ervaring, maar je lichaam heeft toch de leiding hier. Dus vooral niet druk maken
Jippie idd gelijk heb je, maar ik denk dat ze gewoon boos is omdat de dokter zei kom deze dag af voor een meting te doen, en wanneer ze dan ging zei de dokter dat ze gemist was van dag(te vroeg).
idd ben enkel boos vanwege het misverstand ik verwacht er ook niet van dat het meteen allemaal lukt maar zoals zij mij vertelde van ja maar nu is er niets te zien maar dat zal tegen donderdag wel oké zijn sorry hoor maar voor die paar dagen ertussen Bwa mss gewoon vandaag mijn dipjé gehad ben eens lekker gaan shoppen en dat heeft me goed gedaan
Een arts hoeft je natuurlijk niet voor niks te laten komen, dat is nou ook weer niet nodig. Een dag na de laatste Clomid al voor een follikelmeting is vrij vroeg. Op welke cyclusdag zit je nu? Ik begon meestal op cyclusdag 2-3 met de Clomid en had rond cyclusdag 10-11 de eerste meting.
Ik Ga heel eerlijk zijn, Ik Ben zelf in de war bij al de vragen kken er gewoon niet zo veel van Ik zal het zo uitleggen : ik heb mijn regels gekregen op 15.10.2012 tot 20.10.2012 ben begonnen met clomid op de 17dé en nu donderdag zou ik dan terug moeten gaan voor een foliekelmeting heb ze alltijd onregelmatig Nu weer 2maanden rond de zelfde tijd de vorige regels waren van 13.09 tot 17.09 Maar daarvoor had ik mijn regels van 28.08 tot 01.09 Dus zoals je kan zien echt enorm snel achter elkaar
Als je ongesteld geworden bent op de 15e, dan was dat cyclusdag 1. Je bent de 17e begonnen met de Clomid, op cyclusdag 3. Vijf dagen Clomid, dus tot en met cyclusdag 7. De eerste follikelmeting was op cyclusdag 8 en dat is inderdaad veel te vroeg. In ons ziekenhuis is het standaard om op cyclusdag 10 voor de eerste meting te komen. Ik reageerde altijd heel traag, dus ik had de eerste meting vaak nog een aantal dagen later. Aanstaande donderdag zou je op cyclusdag 11 zitten, dat is beter qua timing. Hopelijk is er dan wel iets te zien op de echo, succes!
Dankjewel Jippie'!! Je hebt het zo wat duidelijker gemaakt pff Hoop het echt want het is echt een marteling Moet vandaag 9u bijwerken wat ik gisteren niet heb kunnen doen' ga echt een wrak zijn eind van de week