Hallo, Weten jullie waar er goedkope luiertassen te koop zijn? Ik gebruik liever een normale tas maar ik wil er een halen voor als ik weg ga. gr.
Kijk hier eens: Luiertassen & Verzorgingstassen - Emporium Wonen - powered by 123webshop.nl Ik heb deze genomen: MixMamas verzorgingstas barok zilver - Emporium Wonen - powered by 123webshop.nl
Je hebt bij de Kruidvat af en toe van die wat grotere tassen die prima als luiertas mee kunnen. Moet je alleen wel zelf nog een matje er in doen, plus dat er vaak niet van die handige vakjes in zitten. Maar het is wel een goedkope optie!
Bij kv hebben ze ook af en toe gewone luiertassen. Wij hebben onze luiertas daar vandaan. Kostte 13 euro ofzo. Maar goed, die is dus niet standaard in de collectie. Momenteel heb je bij kv volgens mij van die inzet-tasjes bij kv. Dat is een tasje met een aantal vakken, waar je dus vanalles in kan doen, en dat kan je in z'n geheel in je eigen tas doen.
ik had hem van de v&d in de uitverkoop toen, was maar 5 euro. Bij dochter had ik een grote zwarte tas, maar deze was handiger.
Waarom perse een luiertas? Nog nooit gebruikt bij beide kinderen. Een gewone shopper voldoet prima. Kost meestal 1 euro.
kruidvat heeft er laatst 2 gehad, die waren 12/13 euro. Veel filialen hebben hem nog. Wibra heeft ze laatst ook gehad, die waren 9/10 euro. Ook hier hebben sommige winkels ze nog. Die van de wibra is completer, meer vakjes, fles houder, houder voor de speen. Beiden hadden een verschoningsmatje.
Oh die is heel erg mooi! Ik hou niet echt van een tas met veel kleuren. Heb je die besteld of in de winkel zelf gekocht?
Een gewone tas kan prima dienen als luiertas. Wj hebben een laptoptas (groot) met allerlei vakken ed als luiertas. Gewoon omdat we die het mooist vonden. Een verschoningsmatje kun je ook los kopen en verder heb ik niets gemist. En wie weet kun je kruidvat en trekpleister en blokker e.d. in de gaten houden. Helemaal rondom deze maanden staan er vaak genoeg tassen in de folders die hier prima voor gebruikt kunnen worden!
ik heb ook een mixmamas, via Speelgoed bestellen bij Online Speelgoedwinkel Lobbes Speelgoed. Lobbes.nl biedt Houten speelgoed, Buitenspeelgoed, Lego, Nijntje, Playmobil, Duplo, Lego Star Wars, Lego City en veel meer Speelgoed.
Bij Trekpleister hebben ze vaak ook leuke en goedkope luiertassen! luiertas folder aanbieding bij Trekpleister - details
Een luiertas is inderdaad niet nodig hoor! Bij mijn oudste had ik er wel een en die stopte ik helemaal vol met alles wat ik nodig dacht te hebben. Maar nu bij de tweede gooi ik alleen snel een luier en billendoekjes in mijn tas en ben ik weg
bij wibra voor 10euro je kan kiezen voor zwart, blauw of rood. heel handige tas met vakjes en fopspeen zakje