negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door greetje, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greetje

greetje Nieuw lid

28 sep 2006
    4
    0
    0
    ridderkerk
    hoi allemaal
    ik hoop dat iemand wat antwoorden voor me heb
    want ik word langzaam een beetje gek geloof ik
    hier komt ie
    me vriend en ik zijn al 10 maanden bezig maar ik heb al vanaf het begin een onregelmatige cyclus ik zit nu ook alweer op dag 45 maar het gekke is de keer hiervoor waren het 33 dagen dus had ik goeie hoop gekregen dat het regelmatig ging worden maar niet dus
    alleen deze keer voel ik me heel anders als normaal dat me cyclus zo lang duurt ik heb een drukkend gevoel in me buik ik voel regelmatig steekjes en krampen heb last van me onderrug me buik is harder als normaal van die vlgen van misselijk heid wat ik hiervoor eigenlijk niet had zeg maar
    maar ik heb natuurlijk al een test gedaan en die was negatief :cry:
    deze heb ik gedaan op dag 38 zou het mischien nog te vroeg zijn om te testen?
    zijn er meer dames die een negatieve test hadden en toch zwager bleken te zijn?
    ik hoop dat iemand
    me iets kan vertellen
    oja de huisarts stuurde me gewoon weer naar huis
    het ontpillen kan een jaar duren zeg hij
    groetjes van greetje

2. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Ik denk niet dat je zwanger bent,bij mij heeft het 4 jaar geduurd nadat ik gestopt was met de pil,ik was 16 toen ik stopte met de pil,niet om zwanger te worden maar gewoon laksheid,ik ben nooit zwanger geraakt en ik vroeg me wel af hoe dat kon,als een test zegt negatief dan is het negatief en klachten kan je ook voelen omdat je hormoonhuishouding in de war is.

3. huppel

huppel Lid

11 sep 2006
    25
    0
    0
    hallo,
    ik heb het zelfde ik ben 31 dagen overtijd en 1,5week geleden had ik een negatieve bloedtest :cry: .
    De dokter zei heel bot je zal geen eisprong gehad hebben.
    Nu heb ik dus ook niet meer getest het heeft ons al wat gekost.
    Als ik jou raad mag geven wat ik ook ga doen is naar de gynaecolog te gaan.Ze kunnen u helpen met bloed te trekken en dan zien ze wanneer je eisprong is(weet dat van een vriendin)
    het is zwaar ik weet het zo een onzekerheid.
    Ook ik heb zoveel last van mijn borsten en eet zoveel,maar durf niet meer te testen gewoon uit angst denk ik.
    Het kan toch zijn dat je zwanger bent hoor!

Groetjes

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wat een aardige dokter om je met zo een antwoord weg te sturen.. :(

sterkte M

5. greetje

greetje Nieuw lid

28 sep 2006
    4
    0
    0
    ridderkerk
    hoi
    ik zit nu op dag 47 alweer en ik ga volgende week nog 1 keer testen is die negatief dan vraag ik een verwijskaart dan maar ruzie met die klotedokter
    me nicht testte ook pas na 4 weken een keer positief en daarvoor 3 keer negatief ja je wet het maar nooit he
    maar bedankt voor jullie reacties!
    groetjes

Deel Deze Pagina