Hai meiden, ik begin een beetje onzeker te worden. Ben 8 juli ongi geworden en kreeg precies 2 weken later op 22 juli weer een bloeding. Of dit ook onder ongi viel of eisprongbloeding is dus een raadsel. We zijn 4 maanden bezig dus heb nog geen HA ofzo bezocht. Inmiddels ben ik nog steeds niet weer ongi geworden. Mag van mij uiteraard wegblijven maar alle zwangerschapstestjes zijn negatief . Hebben jullie misschien een idee of ook zoiets meegemaakt?? Anders ga ik volgende week toch maar ff de HA bellen. Liefs
Ik herken het niet, maar weet wel dat stress heel wat met je cyclus kan doen. Kan dat de boosdoener zijn misschien?
Ik denk dat dat wel meevalt. Ben best nuchter wat dat aangaat. Maar ja je weet maar nooit he....... Het zou onbewust misschien kunnen maar heb zover ik weet geen stress.
Voor de zekerheid zou ik toch even langs de HA gaan... Bij mij blijft het vaker langer weg door stres. Met mijn mk werd ik ook na een week weer ongi, ik deed een test omdat ik het niet vertrouwde en die was hartstikke positief... Het bleek dus om een mk (waarschijnlijk bbz) te gaan. Als je testen negatief zijn is dat op zich wel een goed teken wat betreft mk. Maar waarom je cyclus ineens zo raar kort is... ??? Geen idee.
Is idd vreemd. Ga volgende week dus echt ff een afspraak maken bij HA. Misschien kan hij al iets voor me doen na zo,n korte tijd. Normaal gesproken lees ik dat de arts niet zo gauw wat doet maar ik ben ook al ietsje ouder dan de meeste meiden hier denk ik Liefs
Ik zou zeker even langs de HA gaan.... Misschien kan hij wel wat voor je doen, of je gerust stellen, of misschien doorverwijzen. Succes!!!
als je net met de pil bent gestopt kan het ook daar mee te maken hebben toen ik de eerste keer stopte met de pil heeft het een paar maanden geduurd voor dat mijn cyclus weer normaal was ene keer zat er 2 maanden tussen mijn ongesteldheid en dan was ik weer 3 keer in een maand ongesteld heeft uiteindelijk een maand of 6/7 geduurd voor dat het een beetje regelmatig werd