Ja denk het wel he, je vraagt toch echt in je openingspost of het nou echt aan je hormonen ligt. is alles nog goedgekomen of heb je niks gezegt over wat je er van vond tegen je vriend.
Naja, hij was gisterenochtend om 11.00 de deur uit en vannacht om 04.00 thuis, dus we hebben nog niks besproken nee... Er is overigens ook geen probleem, gezien je vraagt of alles goedgekomen is? Benoemen doe ik het van de week wel een keer, vandaag in ieder geval niet.. Hij zal waarschijnlijk toch alleen maar op de bank hangen en 'katerklagen'.. Geen goed moment dus..
Ik snap het wel, het is niet leuk dat hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt die ochtend. Maar aan de andere kant heeft hij zelf oppas geregeld, wat natuurlijk goed is. En ik denk dat je dochter meer aan oma heeft, dan aan haar vader die ochtend. Alleen zou het wel fijngeweest zijn als hij van te voren misschien even overlegt had met jou. Mijn man zou ( mocht er zo iets zijn) gewoon zeggen van: goh zal ik me moeder vragen of die kan oppassen want ik ben die ochtend niet vooruit te branden.
Ik snap ook niet helemaal wat het probleem is. Als hij zelf voor een oplossing zorgt, laat hem dan lekker even uitbrakken. Dat hij vaak weggaat en jou dan met de zorg achter laat is een compleet ander probleem en daar moet je inderdaad met hem over praten.
Ik heb de casus voorgelegd aan vriendlief. Die zei direct dat hij zijn verantwoordelijkheid zou nemen en gewoon wat minder zou drinken, tenzij het zijn eigen feestje was. Scheelt hierbij dat wij allebei bijna nooit stappen en ook bijna nooit echt zuipen, zodat we er slecht van zijn. Genoeg gedaan in de studententijd Dus eigenlijk ligt het er 'gewoon' een beetje aan hoe vaak het voorkomt. En een deel zullen ook vast hormonen zijn die je prikkelbaarder/emotioneler maken. Ik hoop voor jullie dat het niet teveel stress in de relatie geeft! En heel veel plezier vandaag!
Als het iets eenmaligs was en man had oppas geregeld bij oma no problem. Komt het om de haverklap voor, dan zou ik ook pissig zijn
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers: als het af en toe gebeurd, geen probleem, wekelijks zou ik niet goedkeuren. En in dit geval denk ik dat je dochter er veel meer aan heeft om met oma op pad te gaan dan bij klagende, zeurende en uitbakkende pappa te zijn...
Ik begrijp niet waarom hij zoveel moet zuipen dat hij de volgende dag niks waard is?? Dat zou bij mij in het verkeerde keelgat schieten. Als hij dat feestje zo saai vindt dat hij van te voren al weet dat hij zich compleet vol gaat laten lopen, ga dan niet.
Ja en dat snap ik dan weer niet. Zo vreemd vind ik het niet om op een feestje (te) veel te drinken. En als je er voor zorgt dat je de volgende dag niet vroeg op hoeft zie ik niet in waarom dat niet zou mogen. Dat heeft toch niks te maken met of je een feestje al dan niet saai vindt?
Ik begrijp het probleem niet zo. Hij had niet een feest die hij even kin verzetten of afzeggen, ik bedoel een vrijgezellenfeest komt niet vaak voor. Dit kwam misschien wat onhandig uit omdat jij al een afspraak had staan. In deze situatie had ik, als ik niet wilde dat mijn dochter naar oma gaat, zelf mijn afspraak afgezegd. Ik vind dat je van je man niet kan verwachten dat als hij naar een zuipfeest gaat hij als enige cola drinkt. Ik vind het alleen maar goed dat hij oppas heeft geregeld! Ik denk nl. Dat jullie dochter in dit geval beter af is bij oma dan bij een zieke, spugende papa.
Ik snap je wel hoor, als 1 van de weinigen zo te lezen. Je vindt gewoon dat je vriend er voor je dochter moet zijn de volgende ochtend. En ik begrijp eruit dat als jullie een feestje of iets dergelijks gehad hebben, jij altijd degene bent die eruit gaat de volgende ochtend? Nee hoor, ik zou het ook zeker niet leuk vinden!
Ik snap je ook! Zou het hier ook absoluut niet pikken. Of hij gaat zich gedragen daar en het bij 2 biertjes houden of hij gaat maar helemaal niet. Ik ben sowieso anti-alcohol en of het nou een vrijgezellenfeest is of niet, je klem zuipen slaat gewoon nergens op! Jouw uitje stond al lang gepland, hij heeft daar dan rekening mee te houden en moet zijn verantwoording nemen als vader. Ik zou oma (heel gemeen) zelfs afbellen. Sinds wanneer is een feestje niet meer leuk zonder dronken te worden?!
in dit geval vind ik het een uitzondering een vrijgezellen feest word gegeven voor iemand die gaat trouwen, hoe je het ook noemt dat is de bedoeling, ik zou het dus geen probleem vinden als hij een paar uurtjes zijn moeder inschakelt, zou het erger vinden als ik niet weg kon gaan omdat hij een paar uur langer wil slapen dan zou ik pissig worden maar nee hij een leuke avond jij een leuke dag en de kleine word goed verzorgt
kheb niet het hele topic gelezen hoor, maar ik begrijp jou wel 's-avonds een vent, 's-ochtends een vent... Ik begrijp je vriend ook heel goed, neem aan dat het niet elke week gebeurd?! ik zou er niet zo'n probleem van maken, ik bedoel liever dat je meisje het leuk heeft bij oma dan dat ze zich verveeld bij papa die een kater van hier tot gunter heeft!
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Als ik hem was had ik dochterlief zelfs lekker bij oma laten logeren, is toch hartstikke leuk? Je mag toch best je kind eens uitbesteden als je zelf iets leuks wil gaan doen? Ik zou dat geklaag over zijn kater ook niet pikken trouwens, dat is zijn eigen schuld, maar verder vind ik het een superoplossing...
Hier sluit ik mij bij aan en dan laat ik dat 'beetje' nog weg ook Weet je zo lang het 1x is, waarom gun je hem dat plezier niet?? Ik zie echt werkelijk het probleem niet....
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen zegt beter naar oma dan een half brakke vader... Maar daar kiest de vader zelf voor hoor.. Dan denk ik.. Dan drinkt ie maar wat minder(aangezien ie dit 2x in de maand doet dus om de week) zodat hij zelf zn bed uit komt.. Nu is t beetje van nou mn vrouw/vriendin is er niet.. Ik heb geen zin me nest uit te komen want ik heb tveel gezopen dus bel ik oma maar Ik zou ook niet blij zijn nee... Je kind gaat voor je eigen plezier, vind ik en dus kom je je nest uit voor je kind en niet oma bellen ervoor omdat je zelf niet wil
En ik zie teouwens mensen allemaal het is maar 1 keer bla bla Maar zo te lezen heeft haar man on de week een kater..: Waarbij ts dus ALTIJD de zorg draagt.. En dn is ze er keer niet en komt het niet bij man op om wat mider te drinken.. Nee hij belt oma zodat hij zn roes kan uitslapen