Ben eigenlijk een beetje boos..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna84, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    +1 ik wilde het al benoemen maar ben blij dat je me de woorden uit de mond neemt. Prima dat iedereen meningen geeft maar lees dan wel alles wat er al geschreven is! ;)

2. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Niet echt leuk, zou het zelf ook niet leuk vinden!
    Als het een keer zou zijn is het leuk voor hem, maar de zoveelste keer, neem toch een keer je verantwoordelijkheid.
    En inderdaad een paar bier minder en je hebt geen last. Je hoeft toch niet altijd zoveel te drinken.

3. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Trouwens ik bedenk ik zit in de nachtdienst en moest om 2230 uur weg oppas bood zich aan zodat vriend langer op een feestje bleef, maar dat kwam omdat de jarige een stiptease kreeg etc. en dat is dan toch ook wel leuk als je erbij kan zijn, maar goed hij kwam om 1 uur dronken vol thuis en moest toch echt om 8 uur eruit voor zijn kindjes... en ik heb hem niet horen klagen, maar hij was echt brak, ik weet dat hij dan wel 7 uur geslapen heeft, eigenlijk genoeg voor hem, maar het zou niet in hem opkomen op een oppas te vragen als hij in bed ligt...
    ik zou het gewoon niet eens goed vinden.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb helemaal geen problemen met een oppas na een vrijgezellenfeest. Als hij daar veel wilt drinken dan moet hij dat zelf weten. Je moet ook nog weleens uit de band kunnen springen hoor, en juist als je dan oppas regelt vind ik dat verantwoordelijk. Ik lees hier wel veel meningen van vrouwen waar ik van schrik hoor, mag je man dan bijv nooit teveel drinken en uitslapen? En bepalen jullie dat? Pikt hij dat?

Nou ben ik zelf ook niet makkelijk hoor, die van mij zou het nu ik hoog zwanger ben bijv niet hoeven flikken om dronken te worden. Maar in de toekomst moet een keertje stappen en uitslapen wel kunnen.

Maar dan ook voor mij ;)
    Een relatie moet in balans zijn, dus heb jij ook rechten. Als dat krom loopt en hij dus vaker dit soort dingen doet en jij ervoor opdraait dan is het niet goed.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik vind het hooguit belachelijk dat er zoveel gezopen moet worden. Hij moet wel een feestje kunnen hebben, maar zo belachelijk zuipen vind ik ALTIJD achterlijk.

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Veel reacties... Allemaal dank voor jullie meningen...het isinderdaad niet zo, dat het maar één keer is..maar normaal gesproken ben ik gewoon thuis en hoeft hij er dus niet uit..nu zou hij wel moeten, maar regelde hij oma..ik heb overigens absoluut geen moeite met feestjes en drank..wel met het niet zelf willen opstaan..

Heb dit trouwens ook met hem besproken, heel rustig, dat ik het eigenlijk niet vond kunnen...dat ging prima. We verschillen hierin van mening, maar goed, dat mag natuurlijk! Geen stress!

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    In principe is het wel een oplossing, liever een frisse oma die op je dochter past dan een vader met een kater. Maar persoonlijk hou ik niet van zuipende mannen met de bijbehorende kater, dus ik zou ook chago zijn. Net als jij.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou ja wat Sam20 zegt, zei ik min of meer ook al. ;)

Wat zegt je vriend er dan van, Anna?

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Het gaat niet om het niet een keer kunnen uitleven maar haar man doet dit OM DE WEEK..: dat vind ik toch veel ja..
    En vooral dan nog te lui zijn om zn nest uit te komen omdat hij perse zoveel wilt zuipen

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Die heeft het ook zo geregeld en ziet er (zoals velen met hem blijkbaar) geen kwaad in..

Maar goed..het is besproken en veder ook prima zo!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Sam20 ik zeg toch ook in balans??
    Om de week haalde ik er niet uit trouwens. Dan heb je denk ik een nog groter probleem.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ergens in t begin staat dat het 2x per maand voorkomt
    Niet per definitie vrijgezellen feest natuurlijk :p
    Maar wel dat hij met een kater aan t uitslapen is en alle
    Zorg op ts komt

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Maar het probleem zoals dat geschetst werd was niet de veelvuldige katterigheid van die jongen, maar het feit dat hij vooruit dacht en oppas regelde. Dan moet je niet raar opkijken van commentaar in de trant: een keertje moet kunnen.

Als ts vindt dat haar vriend altijd te veel drinkt en dan wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid, had ze dat duidelijker moeten formuleren als de kern van haar frustratie, niet als een terzijde.

14. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik zie het probleem niet. Een vrijgezellenfeest is maar 1 keer in iemand leven en als het dan een vriend van hem is waarom mag hij dan niet gaan? Het is niet zomaar een avondje stappen. Dan had ik het ook raar gevonden. Het is toch juist verantwoordelijk dat hij dan een goede oppas regelt,in plaats van dat hij zelf met een kater op gaat passen. Dat lijkt me pas onverantwoordelijk. Voor 1 keer is dat toch niet erg? Doet hij dat elke keer dan zou ik er ook wat van zeggen. Om nou gelijk te zeggen, dat hij zijn verantwoordelijkheid ontloopt , vind ik nogal overdreven.

Deel Deze Pagina