Ben ik nu zo'n zeikerd? (MvM)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tupp, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.922
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gelukkig werk ik drie dagen in de week buitenshuis. En ook op de andere dagen pies ik wel eens in een ander potje. Maar op de dagen dat ik wel de hele dag alleen thuis na de wc ga, plas ik vaak meer dan één fles vol. Als ik fulltime zou werken, zou ik het echt niet redden met die acht flessen! Op mijn vrije dagen begin ik vaak al aan een nieuwe fles voordat de dag voorbij is. Gelukkig volgt er dan ook wel weer een dag dat ik werk en dat trekt het weer recht. Maar het valt me nu pas op hoeveel ik plas zeg, haha.
    Gelukkig doe ik het meeste vulwerk nu overdag. De eerste fles ('s avonds gekregen van de infomatrice) heb ik in één nacht helemaal vol gekregen! De andere ochtend kon nog net m'n ochtendplasje erin.

Zijn jullie ook zo 'productief'?

2. tulip

tulip Niet meer actief

haha sorry, dan ben je idd wel een enorme zeikerd;)
    Ik ben thuis, dus pakte elke dag een schone fles, maar had de flessen nooit vol.

Maar hartstikke fijn toch:)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wow dat is idd erg veel

Ik ben fulltime thuis en had ze niet eens 50% vol in 24 uur :p

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Een mega zeikerd :D Ik heb dat nooit gered. Vaak niet eens 4 flessen in een week.

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Same here!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik vul ze echt niet helemaal... sochtend is goed voor 30% van de fles.. en daarna is het zo weinig dat ik uiteindelijk miss 65% vul...voel me soms zelfs schuldig over de schrale hoeveelheid per blauwe pot... hahaha maar mvm is vast blij met jou..

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Het is mij 1 keer gelukt om alle flessen vol te krijgen en een fles te kort te hebben, voor de rest zaten de flessen dagelijks zo'n 75% vol. Moet er wel bij zeggen dat ik elke dag een schone fles pakte en ook 3 dagen per week werkte.

Dus ja, je bent een zeikerd, maar nu mag het een keer! :p

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.922
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ach, dat is het ook eens gunstig om een zeikwijf te zijn ;)

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Toen ik begon met Mvm, werkte ik fulltime. Ik kreeg ze allemaal vol hoor. Ik ben dus ook een pissetante haha :p. Daar doen we het toch voor? Pissen voor een goed doel ;)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hahahaha zeikerd! Ik hoef niet zo vaak 's nachts maar 's ochtends past mijn hele plas niet eens in dat kannetje :D

En ik vind in etappes piesen niet zo relaxt.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oh je vult ze zeker beter dan ik deed. Hahaha!

Ik had ze denk ik, als ik de hele dag thuis was, voor 3/4 gevuld.

12. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik krijg ze ook niet vol, al wordt het nu wel meer... moet snachts al vaak een keer, bijna een kannetje vol, en dan smorgens nog een keer... Maar hangt er ook vanaf hoeveel je drinkt. Ben jij er zo een die de hele dag met zon spablauwflesje rondloopt?? ;)

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja! Ik ben ook zo'n zeikerd! Heb er dagen bij dat ik 1.5 fles vol plas. Vandaag gaat het alleen niet zo snel...;)

Lekker toch! Hoe meer urine, hoe meer injecties!

Lekker blijven zeiken meid!:D

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.922
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nee, geen blauwe spaflesjes hier. Ik probeer er nu wel op te letten dat ik voldoende drink, want ik heb juist vaak de neiging om wat te weinig te drinken.

De laatste weken heb ik wel steeds een kan water in de koelkast staan. Heerlijk!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Onthoud wel dat de ene 4 flessen krijgt en de ander 8!
    Dus als iemand zeg:"Ik krijg ze allemaal vol" vraag dan wel eerst hoeveel flessen ze geleverd krijgt!

Ik kreeg er elke week 8, en die zijn alle weken vol ingeleverd!
    (En ik heb 11 weken meegedaan :D)
    Sommige weken had ik 1 of bijna 2 dagen "vrij" van de fles plassen, omdat ik geen flessen meer over had.

Moet je zeggen, ik was echt trots op mezelf, en had elke keer een heerlijk gevoel als ik ze inleverde.

16. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    Zo hey dat is echt veel!! :D
    Ik heb 4 flessen in de week en die krijg ik vol.
    En ik werk 3 dagen.
    Maar ze zei dat ik er eventueel ook 8 kon krijgen, maar dat gaat me niet lukken hoor zoveel hoef ik niet te plassen ;)

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik plaste tussen de 10 en 12 flessen vol in de weer. Nam wel de flessen mee naar het werk (werk 3 dagen). Je kunt bij MvM gewoon aangeven dat je meer kratten wilt ontvangen. Zo hoef je geen "plas-vrije" dagen in te schakelen ;)

Het maakt niet uit of je ze allemaal volgeplast krijgt, MvM is blij met iedere bijdrage!!!

18. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier hebben we geen MvM maar ik kan je volgen hoor, plas ook liters per dag...

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wauw! Dat is wel heel knap! Ik ben fulltime thuis en ik kreeg ( weliswaar mede door de verschrikkelijke misselijkheid ) in het gros van de weken maar 4/5 flessen vol. Ik schaamde me ook wel een beetje... Voelde me vrij nutteloos, iedere keer een lege krat mee terug geven. Maar goed... Iedere druppel telt. :D.

Mijn zusje zou er ook wat van kunnen... die moet echt om de tien minuten piesen.

20. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Nou dan ben je net zo'n zeikerd als ik was hoor! Ik was fulltime thuis, en ik kreeg toch vaak wel zo'n 2 flessen vol op een dag.
    Ik vond het geweldig alle beetjes helpen en als er dan ook nog van die zeikerds als ons bij zitten is het toch super!

Deel Deze Pagina