Wat zou het kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Stephanie2015, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en zit met een raar gevoel in mijn hoofd. Ik ben nogal een nadenkertje dus denk vaak het ergste, maar omdat het nog niet weg is zou ik andere hun mening wel eens willen horen. Dus, een twee weekjes geleden had ik het gevoel dat ik constant moest plassen en soms had ik wel eens pijn bij het plassen. Ik ben heel bekend met blaasontstekingen dus heb hier pilletjes voor liggen thuis, maar ik krijg altijd blaasontstekingen na de seks en naar mijn weten heb ik toen enkele dagen ervoor ofzo geen seks gehad met mijn vriend. Het voelde ook anders als een blaasontsteking, maar oke begon dus die pilletjes tegen een blaasontsteking in te nemen. Het pijnlijke gevoel is al weg maar moet toch nog altijd regelmatig plassen en als ik van de wc kom heb ik het gevoel dat ik weer moet gaan. Sinds 4daagjes geleden stond ik op met een hevige pijn in mijn rechterborst, ook een beetje in mijn linker maar niet zo hard als de rechter. Mijn tepels werden ook heel snel stijf, wat dus niet van de gewoonte was, soms werden ze ook gewoon ineens random stijf. De pijn in mijn borsten is nu al minder, soms een steekje, maar mijn tepels zijn nog wel heel gevoelig. Mijn buik vanonder is ook wat gezwollener, sochtens niet zo hard maar savonds toch vrij hard. Wat denken jullie? Zou het iets met elkaar te maken hebben en zou ik zwanger kunnen zijn, of zijn mijn borsten nog aan het groeien,...?Eergisteren was ik helemaal overstuur beginnen wenen omdat ik miss wel zwanger zou kunnen zijn vermits ik al twee maanden aan een stuk mijn pil slecht in neem. Twee maand geleden op de 4/5e dag pil vergeten, op de 13/14e dag en ook de laatste pil. Elke vergete pillen nam ik dan +/-48uur in samen met de pil die ik dus normaal zou moeten inpakken (dus 2tegelijk) en vorige maand op 14e dag (denkik, weet ik dus niet zeker) en de voorlaatste pil, die ik wel +/-24uur na laatste pil in nam. Lemme know what u think :/

2. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, heb ook vaak steken in mijn buik vanonder en maag ligt soms wat overhoop (allez zo een drukkend gevoel op mijn maag)

3. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens zwangerschapstest gedaan, maar in het midden van mijn stripreeks wat dus waarschijnlijk geen zin heeft want ik vermoed dat de pil het resultaat beinvloedt?

4. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Als je de pil niet consequent slikt is er altijd de kans dat je zwanger wordt.... Enige dat je van een antwoord kan voorzien is het doen van een test. De pil zal de uitslag niet beïnvloeden.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De pil kan het resultaat niet beinvloeden. Als je zwanger zou zijn, dan zou de test dat laten zien.

6. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    En moet ik dan de test doen na de laatste pil die ik pak dus paar dagen voor mijn regels ofag da gewoon int midde van men pilstrip?

7. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Gewoon als je wakker wordt morgenochtend. Het maakt niet uit hoever je in je strip bent.

8. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankuwel!

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou je willen adviseren om gewoon de pil in te nemen zoals deze bedoeld is. Ik snap werkelijk niet hoe je daar zo laks mee kunt zijn. Het is geen hogere wiskunde en het is nogal een risico wat je neemt. Weet je vriend dat je zo slordig bent met de anticonceptie?

10. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal pak ik die altijd goed in maar de afgelopen twee maanden stak ik er met men hoofd niet bij, met de examens, dan val ik soms plotseling in slaap omdat ik heel de dag leer en dan soms doorleer tot 1uur snachts en word ik wakker en besef ik dus niet dat ik de pil niet had gepakt. Doe dit niet expres en ja hij weet dat maar neemt mij dit niet kwalijk, want hij weet hoe de twee maanden waren voor mij, een hel dus.

11. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zo slordig? Zoals ik dus zeg pak ik die normaal altijd optijd in, ben gewoon een perfectionist op schoolvlak, als ik met school bezig ben dan concentreer ik me daarop, waardpor het dus soms gebeurd dat ik tijdens de pauzes in slaap val van de inspanning

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als jullie dat beiden weten, dan zou je dus een condoom moeten gebruiken als je seks gaat hebben en je de pil niet veilig hebt ingenomen. Zeker als je zo in de stress schiet en moet huilen van de gedachte dat je zwanger zou zijn.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je de pil zo onregelmatig inneemt, kun je klachten krijgen inderdaad. Het zijn immers hormonen die je onregelmatig inneemt!

Aangezien je schrijft al 2,5 weken die klachten te hebben, zou een zwangerschapstest nu duidelijk positief moeten geven. Kwaaltjes worden namelijk veroorzaakt door HCG wat zich om de dag verdubbelt. Dus dat zou je nu echt wel moeten kunnen zien op een zwangerschapstest.

Overigens willen kwaaltjes niet automatisch betekenen dat je dan wel zwanger moet zijn. De meeste vrouwen hebben in de ronde dat ze zwanger bleken juist nergens last van.

Dus doe een test. Negatief is uiteraard niet zwanger. Ik zou dan voortaan wellicht ook overwegen een condoom te gebruiken naast de pil. Dubbel safe. Better safe than sorry!

14. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, maar vermits ik de pil al 4 jaar neem en daarvoor heel soms dit nog al eens had voorgehad maar nooit zulke dongen voelde, dacht ik dat zwanger zijn gewoon niet kon ookal nam ik ze nier consequent in. Dom gedacht allesinds en condoom hebben we deze maand gebruikt, maar vorige twee maanden dus niet... Dom van ons maarja

15. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Misschien pil dan smorgens innemen?

17. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ma gaat da nu nog? Want ik pak al 4 jaar de pil en om ineens zo van smorgens naar savonds te wisselen is dat wel goed? Zijn er dan ook geen risicos? :)

18. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik heb het in het verleden ook gedaan, nooit geen problemen ondervonden. Lijkt me in jou geval ook het 'veiligst'. En ook zeker met condoom vrijen.

19. Stephanie2015

18 jul 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankuwel :) !

Deel Deze Pagina