Kindje wel/niet laten ineneten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bibiche, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    N.a.v. een link die iemand bij het roken topic postte, ben ik wel benieuwd of mensen hier bewust kiezen om hun kindje niet te laten inenten?

Lees onderstaande link die MissMac1973 plaatste:

We zijn er allemaal mee bekent, we zijn er letterlijk groot mee geworden, ik heb het natuurlijk over vaccinaties. Al op jonge leeftijd krijgen we er mee te maken, zodra een baby 2 maanden oud is krijgt het de eerste vaccinatie. In Nederland krijg je als ouder te maken met de organisatie RVP (Rijksvaccinatieprogramma), zij zien toe op de uitvoering alle vaccinaties bij kinderen. In Nederland is een vaccinatie een beslissing die de ouders nemen, het is een recht en geen plicht. Helaas worden ouders alleen gewezen op de voordelen en niet op de gevaren van vaccinatie en ik kan u zeggen, die gevaren zijn aanzienlijk en kunnen onherstelbaar zijn. De meeste mensen zijn wel eens gevaccineerd, als kind geldt dit voor zo'n 95% van de bevolking. Uitzonderingen zijn diegene die of door hun geloofsovertuiging of door een overdachte afweging afzien van vaccinatie.

Het aantal beschikbare vaccinaties is enorm toegenomen in de laatste jaren. Zodra we horen over een dreigende epidemie is het eerste wat iedereen zich afvraagt, is er een vaccin beschikbaar? Tijdens de golfoorlog in Irak zijn de militaire massaal gevaccineerd om ze te beschermen tegen eventuele biologische wapens. De gevolgen voor deze militairen bleken rampzalig, maar hierover meer verderop. Er wordt constant gewerkt aan nieuwe methoden om mensen te beschermen via vaccins, maar heeft u wel eens gehoord van een DNA-vaccinatie?

Wie wordt gevaccineerd, wanneer en waar tegen?

Laten we allereerst eens op een rijtje zetten wat vaccinaties inhouden volgens het schema zoals de RVP die volgt.

Fase Leeftijd Injectie 1 Injectie 2
    Fase 1 2 maanden dktp+Hib Hep B a
    3 maanden dktp+Hib
    4 maanden dktp+Hib Hep B a
    11 maanden dktp+Hib Hep Ba
    14 maanden bmr Men Cb
    Fase 2 4 jaar dtp aK c)
    Fase 3 9 jaar dtp bmr

Hib=Haemophilus influenza type b
    dktp=Difterie, kinkhoest, tetanus, polio
    bmr=Bof, mazelen, rodehond
    dtp=Difterie, tetanus, polio
    Hepatitis B. Alleen voor kinderen met minstens een ouder die geboren is in een land waar Hepatitis B veel voorkomt en voor kinderen met een moeder die drager is van het virus
    Meningokokken C
    acellulaire kinkhoes
    Zoals u ziet hebben de meeste mensen voor hun tiende levensjaar al bijna tien vaccinaties gekregen. Dan hebben we nog de vaccinaties wanneer we op vakantie gaan naar landen waar een advies voor geldt. Meestal hebben we het dan over landen waar een tropisch klimaat heerst, maar ook voor landen dichterbij zoals bijvoorbeeld Turkije geldt een vaccinatie advies. Dan hebben we de griepprik die jaarlijks genomen wordt door kwetsbare groepen, dit zijn onder andere ouderen van 65 plus en mensen met bepaalde ziekten. Als laatste wil ik nog de tetanus noemen. Deze vaccinatie was jarenlang een eenmalige aangelegenheid, maar dat werd later veranderd in vijf jaar en nu is er zelfs sprake van 12 maanden werkzaamheid.

Wat zit er eigenlijk in een vaccin?

Vraag maar eens aan uw arts wat er nu eigenlijk in een vaccinatie zit, of het nu de griepprik is of een andere vaccin. Grote kans dat uw arts daar geen antwoord op heeft. en dat is op zijn minst al zorgwekkend. Als je mensen vraagt wat er in een vaccin zit, dan is er een deel die geen idee heeft en een deel die denkt dat er een levend virus in zit. Het oorspronkelijk idee achter een vaccinatie is het immuun systeem te stimuleren tot het aanmaken van een antistof, door een kleine hoeveelheid van het virus te injecteren. Nu klinkt dit idee op zich heel aannemelijk, maar er worden een aantal belangrijke zaken over het hoofd gezien, hierover later meer.

Maar wat zit er nu echt in een vaccin, laten we er een aantal op een rijtje zetten.

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
    Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een
    desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
    Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) =
    desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
    hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en
    geeft allergische reacties.

DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine
    SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
    Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat,
    Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal
    medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.

Hepatitis B
    SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
    Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
    Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).

MMR
    (mazelen, bof, rode hond)
    Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
    Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
    Mediums: M&M kippen-embryo.
    Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen)

Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen:
    Waterpokken, VARIVAX: Merck
    Hepatitis A, VAQTA: Merck
    Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio,
    IMOVAX: Connaught
    Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
    Rode Hond, MERUVAX: Merck
    Als we naar de ingrediënten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan.

Thimerosal (kwik)

Allereerst thimerosal, een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo'n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.

Een ander zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

Als reden wordt opgegeven dat het er is om bacterie groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor TIEN toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme. Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen.

Er zijn alternatieve voor Thimerosal, maar vaccinaties zonder Thimerosal zijn nog steeds zeer beperkt beschikbaar.

Formaldehyde
    Nog zo'n bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren.
    De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van Formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van Formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is.

Ethyleen glycol

Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen?

Aluminium

Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

Human diploid cells, gemaakt van menselijke foetus weefsel
    Veel mensen hebben een mening over wel of geen wetgeving rondom abortus, maar vrijwel niemand is zich bewust wat er gebeurd met al die dode foetussen. Nou, ik kan u melden dat er levendig in gehandeld wordt, de meeste dode foetussen belanden dus in vaccinaties, de rest als collagen in gezichtcrèmes (kijkt u maar eens op de verpakking en weet dat u cellen van een dode foetus op uw gezicht smeert). Het is niet alleen een walgelijk gegeven, maar er is ook nog eens sprake van kannibalisme, ronduit gruwelijk. Wederom, wat doet een foetus in een vaccin?

Golfoorlog experimentele vaccinaties

Ik zou nog even terugkomen op de vaccinaties die de Amerikaanse militaire hebben gekregen voordat de golfoorlog uitbrak in 1991. Het betrof experimentele vaccinaties tegen chemische en bacteriologische wapens. De gevolgen bleken ingrijpend, vele werden direct ziek, andere pas maanden later. Van de 650.000 ingezette militaire die deze vaccinatie ondergingen, raakte er 250.000 totaal arbeidsongeschikt. Nog eens 200.000 militaire raakte deels arbeidsongeschikt, wat het totaal brengt op zo'n 450.000 militaire, oftewel tweederde van alle gevaccineerde mannen en vrouwen.

Een duidelijk en vreselijk voorbeeld hoe gevaarlijk vaccinaties kunnen zijn.

Ons immuun systeem behoord ons te beschermen

Ons immuunsysteem is er niet voor niets, het is er om ons te beschermen tegen allerlei ziekten, bekend en onbekend. Komen we in contact met een bacterie of virus, dan moet deze zich eerst een weg banen langs diverse verdediging mechanisme.

Onze huid is zo'n eerste barrière, inhaleren we ziekten, dan dienen onze longen als barrière. Ziekten die we via ons drinken of eten binnenkrijgen zullen ook hier via maag of darmstelsel een weg moeten banen naar onze bloedbaan.

Een vaccinatie omzeilt al deze natuurlijke beschermingslagen, het levende virus (plus al dat andere gif) komt vrijwel direct in onze bloedbaan terecht.
    Overdenking

Dit alles is maar een tipje van de ijsberg, in de kolom artikelen zal ik zoveel mogelijk goed onderbouwde informatie verzamelen. Het zal uw denken over vaccinaties voor altijd veranderen en ook u zult zich gaan afvragen of de gezondheidsrisico's van een vaccin niet groter zijn dan de dreiging van een epidemie. Overigens, zowel in de grote griepepidemie van 1918 (Spaanse Griep) alsook in een epidemie die in Duitsland vele het leven kosten, is van bekend dat de meeste doden vielen onder diegene die een vaccinatie hadden ondergaan. Hierover zal ik informatie verzamelen, aangezien er voldoende data bestaat om aan te tonen dat vaccinaties juist eerder een epidemie veroorzaken dan tegengaan.

Veel deskundigen op het gebied van vaccinaties vergelijken het nemen van een vaccinatie met het spelen van Russies Roulette.

Als laatste wil ik u nog meegeven, een goed functionerend afweer systeem voorkomt dat u slachtoffer wordt van een bacterie of een virus. Het is dus beter om uw immuunsysteem te optimaliseren door een gezonde levensstijl, dan met een slecht immuunsysteem te vertrouwen op een vaccinatie. In mijn sectie gezondheid zal ik veel aandacht schenken aan welke keuzen u kunt maken die uw algehele gezondheid ten goede zal komen.

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik laat mijn kind wel inenten.

3. Niet meer actief

Ik laat mn kind ook inenten.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ja Lotte is gevaccineerd en dat zal voor frummel 2 ook gelden.
    Heb me alleen niet strikt aan het schema gehouden, als Lotte weer eens ziek was kon het best zo zijn dat een geplande vaccinatie pas een tijd later plaats vond.

5. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    ik laat mijn kind nog niet inenten. Waarschijnlijk pas met 1 jaar omdat ik vind dat zijn afweersysteem de kans moet krijgen zich te ontwikkelen. Dit wordt moeilijker als zijn lichaam zich bezig moet gaan houden met de inentingen.
    Er is nog een site hier over: www.nvkp.nl

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik ook.

Mn ex schoonmoeder, heeft haar 3 kids niet laten inenten. Zij was homeopate en zat ook bij kritisch prikken (das een vereneiging ofzo dacht ik)
    Ik moet zeggen dat de kids verder niks anders waren dan de rest van de school. Niet vaker ziek of minder of meer afweer tegen wat dan ook.

Ik weet eigenlijk niet goed waarom ik het wel doe, mss omdat t me wel een veilig gevoel geeft al is dta mss niet eens zo.

Wel vind ik dat als je t niet doet ontzettend veel kritiek krijgt van mensen die het er niet mee eens zijn. Terwijl de helft mss niet eens snapt hoe en wat, maar ja das met alles zo

7. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

Dec 2, 2006
    101
    0
    0
    Zet je wel aan het denken!

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Een erg interessant verhaal. Ik ga er alleen vanuit, dat als het heel slecht is, ze dan niet meer vaccineren.

Zal je met een goed immuumsysteem echt de polio uit je lijf houden? Ik heb iemand gezien die deze ziekte heeft opgelopen en dat wil je je kind echt niet aan doen.

9. mignon

mignon Lid

Mar 13, 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Mijn zoontje was erg klein met de geboorte en aangezien de hib prik veel verschijnselen kan veroorzaken bij kinderen heb ik er voor gekozen om de hib prik op lateren leeftijd te laten geven.

het is alleen wel zo als je afwijkt van het inenting programma dat je het zelf moet gaan betalen. ook probeerden ze op het buro mij een schuld gevoel aan te praten toen ik mijn beslissing bekend maakten.

Mijn zoon zou dan mee teren op de inentingen van anderen kinderen en mogelijk ook anderen kinderen in gevaar kunnen brengen. bla bla bla

daar was ik erg boos over, ze zeggen dat et een keuze is van de ouders zelf maar als je iets anders kiest. o wee dan moet je wel goed nadenken waar je eigelijk mee bezig ben.

toen patrick wel de hib kreeg is hij daar erg ziek van geweest en achteraf ben ik ontzettend blij dat ik voet bij stuk heb gehouden en hem op latere leeftijd heb gegeven en niet eerder.

ik ben er van overtuigd dat je als ouders heel goed zelf weet wat goed is voor je kinderen dus luister naar je gevoel en laat je niet ompraten door iemand op het buro die et niet gewend is dat ouders tegen hun in gaan.

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Grote twijfel aan deze kant..
    Mijn dochter heeft namelijk erg ziek in het ziekenhuis gelegen na de h.i.b inenting.
    de eerste keer ontkende ze dat het door de prik kwam maar na de 2de prik ze weer ernstig in het zh belande..
    heb ik haar daarna niet meer voor h.i.b laten inenten!

dus twijfel heel erg met mijn aankomende kindje.
    ik heb het liever met mijn eigen h.a er over dan de con.bur.!

11. moeders

moeders Lid

Feb 14, 2007
    54
    0
    0
    Geplaatst door MissMac1973 in draadje Roken en zwanger zijn.

Leuke opsomming van allemaal gevaarlijke stoffen die in inentingen zitten. Jammer dat er geen hoeveelheden bij staan. Want zolang er geen hoeveelheden bij staan zegt het niets over de schade die het eventueel kan geven.
    Zo kan je weer heel veel roepen en niets zeggen en daardoor ook nog paniek zaaien bij ouders. Dit noem ik geen informatie maar halve waarheden.

Groet,

Moeders

12. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn kleine dame heeft (tot nu toe) alle prikjes gehad, en mijn kleine mannetje zal ook de prikjes krijgen. Ze doen het niet voor niks denk ik dan maar. Ik ga alleen voor de prikjes, wegen en de groei naar het cb, voor advies ga ik wel naar een ander!

13. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    k'zag net te laat dat je een nieuw topic had geopend.. Hier nog een artikel geschreven door Desiree Röver, een vooraanstaand medisch research journaliste...

En hier nog een interessante link met veel informatie over Vaccinaties..

http://www.jankraak-taichitao.nl/conten ... na_id=1018

14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Ik denk er wel bewust over na. Ik weet dat er ook bijwerkingen zijn en er kinderen na inentingen ziek kunnen worden. Maar ik besef ook dat als je niet laat inenten en je kind krijgt de ziekte, er ook grote en soms levensbedreigende risico's aan zitten. Dat is waarom het Rijksvaccinatieprogramma in het leven is geroepen.
    De reden waarom veel ziektes niet zo veel meer voorkomen in de (Nederlandse) samenleving, is omdat een groot percentage van de mensen gevaccineerd is, dus het virus kan moeilijker van gastheer op gastheer springen. De mensen die zich niet laten vaccineren, worden dus als het ware beschermd doordat een groot gedeelte van de mensen om hen heen wel gevaccineerd is!
    Maar de belangrijkste overweging voor mij is, dat je een keuze maakt niet voor jezelf, maar voor je kind. Als je zelf beslist om je niet te laten inenten, draag je ook zelf de consequenties. Maar als je je kind niet laat inenten en hij of zij krijgt bijvoorbeeld polio en is daardoor levenslang gehandicapt, is het een heel ander verhaal, en draagt het kind de consequenties van jouw keuze. Dat moet je goed beseffen!

15. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    Ik laat mij kind wel inenten,
    want ondanks alle gevaarlijke stoffen die erin zitten (en inderdaad zonder hoeveelheden zegt het helemaal niets, je moet dan ook nog kijken naar het lichaamsoppervlakte van het kind) zijn er wel ziektes mee uit de wereld geholpen en moet er niet aan denken dat ik bang moet zijn dat mijn kind op school polio, difterie etc op kan lopen en dan ben je verder van huis.

Bijna alle ziektes zijn resistent tegen antibiotica, en moeilijk te genezen. Als we terug willen naar de tijd voor het vaccinatieprogramma waarin de helft van kinderen stierf aan 1 van de ziektes waar nu tegen gevaccineerd word moeten we massaal stoppen met vaccinaties.

Verder word regelmatig het programma bijgesteld aan de huidige normen, want uit mijn hoofd is pas sinds kort de kinkhoest er weer bij nadat hij jarenlang uit het programma was geschrapt. maar omdat er steeds meer kinderen last kregen van kinkhoest is het weer terug gekomen in het programma.

Ik zeg niet dat je moet vaccineren, iedereen heeft daar inderdaad een keuze in. Maar de keuze moet niet alleen de slechte punten bevatten maar ook de goede en die moet elke ouder tegen elkaar afwegen wat zij belangrijker vinden.

16. moeders

moeders Lid

Feb 14, 2007
    54
    0
    0
    Zo MissMac1973, jij gooit wel met gefundeerde informatie zeg. En wat een lappen tekst en zielige verhalen, heel indrukwekkend. Een artikel van een medisch research journaliste klinkt heel indrukwekkend. Moet je er wel bij vermelden dat Desiree Röver verbonden is aan de NVKP en dus alles behalve objesctief is. En iemand die na een hele verhandeling tegen vaxccinatie verwijst naar een Bioresonantie therapie is in mijn ogen ook niet helemaal betrouwbaar.
    Kom je ook nog met gefundeerde informatie.

Groet,

Moeders

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Weegschaal verhaal!

Natuurlijk zijn er :( gevallen, maar het meerendeel zijn :) gevallen. En inderdaad, doordat het merendeel (95%?) zijn kinderen laat inenten, lopen de 5% zonder een veel kleinere kans.

Als we het dan toch over gevaarlijke stoffen gaan hebben, dan moeten we maar eens beginnen in de keuken, wat er toch een rommel in eten zit, bah!

Ik laat mijn kinderen absoluut inenten. Een ieder die dat niet doet, moet dat voor zichzelf weten.

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Negerzoenen zijn toch wel veilig he? :p

19. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Dames, laten we elkaar niet in de haren vliegen met (semi) wetenschappelijke argumenten en discussies. [-X Als ik die wil, ga ik wel naar de sites van The Lancet of de New England Journal of Medicine.
    Dit forum is er toch om elkaar te helpen? :-k

20. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Van kwik is onderandere bekent dan het in je hersenen blijft en zich ophoopt, tevens is bekent dat het al dodelijk is in zeer kleine hoeveelheden voor volwassenen...

Er staan diverse linken in de artikelen, die je kan bestuderen en tot je nemen.. Ik ben erin gedoken, en goed ook en ik kan je vertellen dat je dat langer kost dan een kwartier vluchtig lezen.. Er zijn vele onderzoeken bekent waaruit blijkt dat we het hier niet hebben over paniek zaaien, noch dat er sprake is van halve waarheden..

Een ander feit is wel, dat het leeuwendeel van de ouders hun kind laat inenten zuiver op basis van wat het consultatie bureau en/of het rivm zegt, terwijl dit juis halve waarheden zijn en terwijl ook duidelijk is bewezen dat het halve waarheden zijn..

Vraag jezelf af waarom in de vaccinatie folders niets staat vermeld over de ingredienten, wat het is en waarvoor ze gebruikt worden.. Vraag jezelf af waarom deze pure gifstoffen gebruikt worden en waarvan bekend is dat ze dergelijke schade aanrichten in het menselijk lichaam.. Vraag jezelf af hoe het menselijk immuumsysteem werkt... Vraag jezelf af waarom maar één kant van het verhaal zo positief wordt belicht... Je hebt het hier wel over onomkeerbare schade aan het immuumsysteem van je kind.. het is wel dat zelfde kind wat in je groeide en waarvoor je wellicht bent gestopt met roken...

En bedenk jezelf dat je kind zeker 15 maanden nodig heeft om zijn/haar immuumsysteem te versterken en op te bouwen.. Ik heb absoluut niet de intentie om bij wie dan ook paniek te zaaien of om halve waarheden hier te posten, lijkt me vrij nutteloos..

Persoonlijk vindt ik het wel belangrijk om te weten wat er in mijn kind gespoten wordt, waarom, of het nodig is en wat de gevolgen zijn of kunnen zijn. Ik wou dat ik deze informatie eerder had gehad, toen mijn 3 oudsten kleiner waren.. dan had ik zeker vaccinaties uitgesteld en zeer aangepast! Bij dit kindje gaat dat ook zeker gebeuren..

Ik had me nooit zozeer verdiept in het vaccinatie gebeuren tot ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt.. Nu kan ik een bewuste keus maken, een keus die ik eerder niet had omdat ik niet op de hoogte was...Nu ben ik dat wel..

Tevens is het vaccinatie gebeuren, wat iemand ergens ook al schreef, ook een zeer winstgevende industrie, nl de Big Pharma, dus de grote pharmaceuticals die de scepter zwaaien en geen belang hebben bij minder vaccinaties gecontroleerd door de overheid. Het gaat hier om zeer hoge bedragen... Geld.. Dus vraag je af waarom er dan geen negatieve berichten zijn over zog. 'veilige en effectieve vaccins'... en duik er in, informeer je..

Het kost tijd, maar het zal je een hoop inzicht opleveren en een eigen mening en niet één die is opgelegd door een Rijks Vaccinatie Programma (die jouw niet vertellen wat er überhaubt in een vaccin zitten en wat de risico's daarvan zijn.. en zich beroepen op; 'het is veilig en effectief' terwijl het tegendeel allang bewezen is.. )

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, toch?

Groet Hilde
    http://missmac1973.hyves.nl/#

Share This Page