Fish Food staat op 1 Dan cookie dough en choclate brownie en iets met macademia nog iets haha Of beter gezegd Welke vind ik niet lekker OMG *rentnaarahengaatB&Jhalen*
Chunky Monkey is hier favoriet!! en je hebt ook nog een met kersen, maar die is bijna niet te krijgen bij ons in de buurt... Krijg er trouwens spontaan zin in na dit topic, en bedankt
jep strawberry cheesecake En die met ananas en kers maar die heb ik hier in de winkel nog nooit gezien.
Cookiedough! Maareh bedankt! Ik sta op het punt naar de winkel te gaan en weet nu al dat ik niet zonder die veel te dure bak ijs thuis kom...
Is deze in NL te krijgen? Hier bestaat Ben&Jerry's uberhaupt pas 5 jaar. Ik heb deze hier nog niet gezien, maar ik ben gek op citroen!
Wat lief! Mijn favoriete smaak is chocolate fudge & brownieeeee <3 Hmm, nou ben ik aan 't twijfelen om even naar de supermarkt toe te gaan haha.. Bedankt hè
Er mag trouwens wel wat meer cookie dough inde cookiedough ik heb altijd dat ik een berg ijs overhou Hahaha
ben jij dus ook zo iemand die op het laatst eerst het ijs eet en de bolletjes voor het laatst bewaard ik vind de cheesecake zo lekker dus ik blijf maar graven in die bak en dan ineens is ie op
nee hij staat volgens mijn link niet in het assortiment maar die lijkt me wel heel lekker in de zomer!!
Ik vind de stukjes cookie dough zelf wel lekker, maar de rest is saai vanille ijs, die neem ik dus nooit. Jaren geleden had je one sweet whirled: "a mix of caramel and coffee ice creams with coffee-fudge chips, caramel sauce, and marshmallows". Die mis ik nog steeds Phish food is de uitgeklede versie ervan, ook lekker hoor, maar haalt het niet bij one sweet whirled. Gelukkig heb ik geen vriezer. Alhoewel dat ook kan betekenen dat ik straks met een bak thuiskom en hem helemaal moet opeten
*doh! WAAROM open ik dit topic ook?!* Hier favoriet: cookie dough, strawberry cheesecake. Maar eigenlijk zijn ze allemaal onwijs lekker (de Half baked enzo ). *zo vriendlief maar ff smsen dat hij langs de winkel gaat en ff m'n favorieten meeneemt (A)
Cookie dough. Maar dan wel eerst al het ijs eromheen weg eten en op het laatst pas de cookiedough opeten. Natuurlijk.