Oo 30 december heb ik mijn laatste pil ingenomen. Stiekem moet ik toegeven dat ik dacht dat behalve misschien een andere cyclus de klachten wel mee zoude vallen. Maar nu al heb ik zere borsten, misselijk en heb ik zitten janken om niks. Ik ben benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren en of, en zoja wat voor, klachten jullie hadden. Ik had nooit verwacht dat ik dat zou merken, ben pas 3 dagen ongi af...
Vreselijk hè! Ik ben op de 13e gestopt en heb me twee weken belabberd gevoeld. Vrijdag ongesteld geworden na 25 dagen, dus erg netjes. Had ook niet verwacht dat ik me zo zou voelen na dat stoppen... Het werd bij mij ook steeds erger tot twee dagen voor ik ongesteld werd het eindelijk minder werd. Hoop dat nu bij mij weer normaal blijft...
Dan ben je vrij snel weer goed ongesteld geworden, dat is positief! Heb je wel geprobeerd zwanger te worden of nog niet?! Hoop niet voor mij dat het zo loopt als bij jou, dat betekent dat het alleen maar erger wordt dus . Hoop voor jou wel dat het nu over is!
Wat zijn verder jullie ervaringen?! Ik kon er verder geen duidelijk topic over vinden, heb wel gezocht hoor!
Toen ik 22 juli 2010 was gestopt had ik na een week pas klachten. Ik kreeg: - zere borsten - hele erge rugpijn - misselijkheid - buikpijn - hoofdpijn En dat heeft wel een tijd geduurd voordat het eruit was bij mij. Is nu bijna een half jaar geleden alweer toen ik dat kreeg allemaal.
Ik zat helemaal onder de puistjes dat was echt niet normaal gewoon. En inderdaad ook allemaal rare dingen als emotioneel niet stabiel en opgeblazen.. Meestal gaat dit over zodra je hormonen weer een beetje op orde zijn.