Ben er bang voor...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zomaar, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden,

Pfff wat een rare cyclus is dit... eerst voelde ik de hele cyclus eigenlijk helemaal niets (normaal altijd wel) Maar nu 2 dagen voor NOD krijg ik ineens steekjes onder in mijn buik. Omdat dit zo laat in mijn cyclus is denk ik dat dit een aankondiging van mijn :evil: :evil: zijn....
    Hoewel het anders voelt dan anders maar goed dat is dus al deze hele cyclus zo :cry:

Als ik de duivels echt zie één deze dagen maak ik ze ...... ;)
    Grrrrr wat een rare stomme cyclus dit keer.

2. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey zomaar,
    misschien is het juist wel een goed teken! Houd moed. Al dat afw8en is wel irritant he. Nou veel succes....

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Succes meid, de duimen draaien hier voor je !

Liefs, Bibu !

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meid ik heb precies hetzelfde deze maand! :oops: Weet precies hoe je je nu voelt. Heb ik dus ook! Altijd vanalles en deze maand is alles anders.
    Afw88 maar! :(

Groetjes en suc6!
    Marjo

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Vind het gewoon zo raar die krampjes/steekjes nu... denk echt dat het van een ongi moet zijn.. anders had ik toch zeker al eerder iets moeten voelen?

Lees hier zoveel verhalen van dames die een week voor NOD krampen hebben... maar nooit zo laat :cry:

liefs z

6. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi meiden,

sucses ook ik heb deze maand nergens last van heb normaal gelijk na eisprong dat mijn boobs gevoellig worden maar helemaal niets heb wel wat steekjes in mijn zij (geen eisprong die heb ik al gehad).
    dus voor mij wordt het ook een spannende week ik moet nog 8 dagen wachten dus er kan nog van alles veranderen maar normaal heb ik nu al heel veel klachten zoals moe,gevoellige boobs ongi krampen.
    maar tot op heden nergens last van.
    zal voor jullie duimen ;)

liefs mopsje

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou idd als ik me toch vergis en geen :evil: krijg dan tja wie weet zijn we dan allemaal zwanger!!! hihihihihihihi dat zou wel heeel erg leuk zijn!

Succes allemaal

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Even over de krampjes op en rond NOD, die had ik dus toen ik zwanger was. Maar waren niet dezelfde als ongi krampjes. Rustig afwachten maar en testen na NOD....sterkte!

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou idd afwachten maar dan.... had jij het ook echt zokort voor NOD dan? in de meeste verhalen hoor je krampjes rond de innestelling dus ongeveer een week voor NOD :( hmmmmm moeilijk weer.

liefs

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    pffff ja hoor en nu nu voel ik echt vanalles...
    Nu wil ik of gewoon ongi worden of een posi test :( :confused:

hihi word hier echt gek van...

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja, ik had het echt rond de NOD, lag ongeveer dubbel van de pijn hoor, mijn schoonmoeder was ook nog eens op bezoek en die zei nog: zullen de :evil: :evil: wel zijn. Ik hoor me nog zeggen: daar heb ik normaal nooit last van......

Zwangerschap is niet goed afgelopen trouwens, maar dat had daar niks mee te maken hoor....Maak je geen zorgen, gewoon rustig afwachten, tot je kan testen, ik heb zelf pas na een week na NOD getest (duurde toch wel errug lang....)

Kusjes en sterkte!

Deel Deze Pagina