Ben er echt van geschrokken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LuckyMommy, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Vanacht toen mijn vriend naar zijn werk ging hij was net de deur uit, en moest ik naar het toilet dus ik ren de trap af ga naar de wc en ren weer naar boven waarna ik er achter kwam dat de kat achter me aan was gerend, dus ik ren met de kat na beneden en zet hem terug in zijn bed, daarna ren ik dus weer naar boven, ik sta voor mijn bed en in eens krijg ik zo'n pijn in mijn buik/ lies dat ik niet meer op kon staan! ik heb een tijdje voor mijn bed gezeten.

Dus ik ben het bed in gekruipt ik dacht echt dat ik mijn zoontje zou verliezen, zweetend lag ik in bed, dus ik voelde aan mijn buik waarop ik voelde dat de pijn niet echt uit mijn buik kwam maar net boven mijn liezen!Mijn zoontje bewoog wel gewoon de hele tijd.

Daarna zakte het ook snel weer weg, ik heb zoiets nog nooit gevoeld!Was dit nou bandenpijn? En heeft het rennen wat ik heb gedaan dit veroorzaakt?

Nu heb ik nergens geen last meer van en de kleine uk is nog druk aan het spartelen.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik herken het wel, vooral nadat ik te druk geweest ben (trappen lopen, stofzuigen). Inderdaad bandenpijn!

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Maar als dit bandenpijn was kan dat dan zo erg zijn dat je gewoon echt even niet kan lopen? Ik begon echt te kokhalsen van de pijn!

En ik heb echt een hoge pijngrens en ben absolut geen niet kleinzerig.

4. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Bandenpijn kan echt heftig zijn, ben er zelf een keer van mijn stokje door gegaan.

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ja hoor, ik heb het regelmatig met stofzuigen. Als ik dan buk om ergens langs te zuigen, schiet het er soms een soort van in en dan kan ik echt even een paar minuten niks doen :p Maar als je het niet vertrouwd, kan je altijd even je vk bellen he! Ik weet niet of je er nu nog last van hebt?

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee nergens meer last van!:D
    Was ong 20 minutjes vanacht, ik heb niet het idee dat er wat is met mijn zoontje ik schrok alleen echt van de pijn die van je banden kunnen komen! haha

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Dat geloof ik best! Ik was volgens mij ook heel dicht bij van mijn stokje gaan! En ik was ook nog alleen want mijn vriend was net de deur uit, vond het heel naar!

8. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Yep bandenpijn pff;)
    Ik ben een keer bekant in elkaar gezakt bij de balie in het stadhuis :)
    En die mensen maar vragen of het gaat haha.....ze moesten eens weten :p Kan behoorlijk pijn doen!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

absoluut bandenpijn, nasty he!

10. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    yup, bandenpijn!
    Heb ook wel eens dubbelgevouwen van de pijn gestaan, dan kan je echt niks meer. vervelend hoor!

11. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Bandenpijn ja, ik had het ook soms enorm met bv. hoesten of niezen!

Deel Deze Pagina