Dag lieve dames Ik heb een vraag , wat jullie kindje voor bij 32 weken zwangerschap, heb gister controle gehad en kindje woog 1630 gram ? is dat het gemiddelde of net er onder. de gyno zij dat het goed is , maar zelf twijfel ik. hoe veel woog jullie kindje bij 32 weken? liefs sara
Ik heb geen idee wat ons kindje woog rond die termijn, maar ze geven het volgende als gemiddelde aan: Lengte van je baby: 40 centimeter Gewicht van je baby: 1800 gram Edit: wil je wel nog even meegeven dat zo'n inschatting niet altijd wat wilt zeggen. Ik hoor zo vaak dat bv. een baby voorloopt op groei en qua gewicht..en bij de bevalling blijkt het reuze mee te vallen.
bij mijn groeiecho was de baby 1920 gram met 32 weken ze vond dit aan de kleine kant maar was nog wel binnen de gemiddelde lijnen... 2 weken later weer groeiecho met 34w toen was het 2410 gram
nee sorry eerste groeiecho was met 34w en 2e met 36w dus dan kan t kloppen dat ze t wat klein vond dus dan zal t bij mij met 32 weken ook wel iets rond 1500 geweest zijn want ze groeien per week geloof ik 200 gram gemiddeld rond die weken...