wat eet je dreumes het liefst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mukkie11, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Onze kleine man van 16 1/2 maand lust veel mag ik wel zeggen maar hij vindt vooral gerookte zalm en vis in het algemeen erg lekker! en banaan is zijn favoriet, hij staat te stuiteren wanneer hij er een ziet!!!:D

wat is jullie dreumes zijn/haar lievelingseten?:p

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons lust eigenlijk ook vrijwel alles gelukkig, maar druiven zijn echt het toppunt :D Verder eet ze razendsnel haar wortels! hihi geen idee hoe ze dat doet met haar twee tandjes, maar ze vindt het heerlijk!

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Pannenkoeken!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    uhmmm kip! en voor de rest best veel. Wat ze echt niet lust is aardappels.. Wel uit een potje maar vers niet:p

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    oh ja en idd pannekoeken:D:D hahaha

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kan niet iets bedenken wat ze niet lust...fruit gaat er altijd in, aardappels,groente vlees gaat ook altijd goed, pasta/macaroni/spaghetti gaat ook altijd...dus tja....ik denk dat ze het heftigste reageert op kiwi..daar eet ze zo 2 van op..

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Op olijven is hij de laatste tijd helemaal gek.

Verder stuitert hij ook bij vis, kip, mandarijntjes, rozijntjes, rijstewafels, sperzieboontjes.

Voor de rest lust hij gelukkig ook wel veel.

8. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    hondenbrokken ??!!;)

Verder zijn bruine bonen, macaroni, kiwi en rozijntjes wel favoriet hier

9. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn kleine meid lust ook bijna alles. Groente met aardappels wel liever dan rijst/pasta/i.d. Wat ze het lekkerst vindt...? Banaan!!! Ze eet momenteel gaan ander fruit. Ze zoekt zelfs in het bakje of er banaan in zit, zo niet dan hoeft ze het niet!
    En wat ze ook heerlijk vindt is... Kroepoek! En dan vooral de gekruide (Bali). Ze blijft graaien in die zak :D

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    kroepoek gisteren voor t eerst en ja! dat was een succes!!! maar probeer dat niet teveel te geven, zo zout...maar af en toe echt iets lekkers hahaha! en vla...(ook maar soms)

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    pardon??? :D echt??? :p

12. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Haha ja ze gaat dan bij de hond zijn bak zitten en smult dan heerlijk van de hondenbrokken samen met de hond ;)

uiteraard halen we ze dan wel weg !!

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    lekker goedkoop en scheelt even wat kookwerk hahaha!

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Banaan is hier nu ook favoriet fruit, samen met gele meloen Qua avondeten gaan aardappelen en gehaktballen er prima in, of vissticks of boerenkool.
    En om te snacken rozijnen en nibb-it chips.

Pannenkoeken vindt Simone helemaal niet zo lekker. Oh en pindakaas gaat er echt NIET in. :)

15. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    wij geven hem cornflakes in plaats van chips. Wij dus met een bakje echte chips en hij met zijn kleine bakkie cornflakes. Hij smult er dan ook echt van alsof het chips is.

Owja en kaki is hier ook favouriet.

16. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Mila is dol op vis.. Maar wat ze echt lekker vind, zijn frietjes.. Uiteraard wel zonder zoyt.. Ze weet dan niet hie snel ze moet eten. Qua fruit eet ze alles.

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alle soorten fruit, kwark, brood en frietjes

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter lust al vanaf het begin echt alles. Maar ze is het meest gek op boontje (sperziebonen en snijbonen) en chili con carne.

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hahahaha, mijn dochter is gek op kattenbrokken :cool:. Pas was ik net te laar bij haar en had ze er een paar in haar mond gestopt...of eigenlijk...ze was er al fanatiek op aan het kauwen. Toen ik de bakjes weghaalde en zei dat het vies en bah was keek ze me heel erg niet-begrijpend aan. Ze vond ze heerlijk *KOTS*.

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Alles eigenlijk haha, vooral vis schotels vind hij erg lekker en die knijpfruit zakjes, dan zit hij al te smakken haha

Deel Deze Pagina