Ben er even klaar mee...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Missfrenchie, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missfrenchie

11 aug 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.

2 weken geleden heb ik me hier aangemeld en in een topic verteld dat mijn man en ik een slechte uitslag hadden gehad.
    We wisten toen niet precies hoe of wat (was telefonisch op vakantie) maar wel dat de uitslag van mijn man zeer slecht was en we na de vakantie nog een keer moesten testen/inleveren. Zo gezegd zo gedaan en we zijn vandaag terug geweest.

Het was gewoon echt slecht :( bij de eerste test waren minder dan 200.000 zaadcellen van zeer slecht kwaliteit en bij de tweede test was er geen enkele cel te bekennen...

Al met al zal het een lang en zwaar traject zijn.
    En hoe het afloopt.. Niemand die het weet...

Weet gewoon niet hoe ik me hieronder voel. Het wisselt per minuut..
    Wil de moed niet verliezen, maar ben bang dat het gewoon niet goed komt. We hebben nog zoveel stappen te gaan.. Nog zoveel hobbels te nemen, nog zoveel kaarten die onze kant op moeten vallen.. Lijkt soms niet te doen. Sta normaal best positief in het leven, maar dit is echt even slikken.

Bleh.. Wat een rotdag :(

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah meisje.. ik ken het gevoel helaas...
    Probeer toch de positieve kant te zien van jullie samen. Je hebt een lieve man. En bent gelukkig.

Hebben ze evt gesproken over tese of pesa of willen ze nog een keer een zaad onderzoek doen?

En ik neem aan dat ze icsi hebben voorgesteld?

3. Soof88

Soof88 Lid

3 mei 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel erg voor jullie. En ik snap dat je erg verdrietig bent. Sterkte, knuffel!

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wat een klote nieuws. Heel veel sterkte!!!

5. Missfrenchie

11 aug 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie lieve reacties.

Mijn man krijgt nu urologisch en genetisch onderzoek en over 4 weken hebben we de uitslag. Daarna kunnen we hopelijk starten met ICSI.
    Maar arts zei wel dat we minder kans maken door de slechte kwaliteit.

Daarom voelt het ook zo dat we nog een lange weg te gaan hebben.
    Hoe gingen jullie daarmee om?
    Hopelijk kunnen we starten voor het einde van het jaar, maar dan moeten de onderzoeken wel goed zijn....

6. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hebben dit nieuws een jaar geleden ook gekregen. Weet perfect hoe jij je voelt. Sterkte! Maar weet dat ze voor ICSI niet veel zaadcellen nodig zijn. Met de testen hadden we er telkens 800 maar met de punctie zelfs nog geen 20 maar wel 4 goede embryo's helaas geen plakkers maja dat is gewoon pech hebben. Bij mij is ook niet alles 100%.

Deel Deze Pagina