Vandaag mijn dag 4 van de puregon en ik begin een wat opgeblazen, menstruatie-achtig gevoel te krijgen. Vorige keer voelde ik met dag 5 wat, en nu juist minder eenheden! Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.... Wanneer voelde je voor het eerst wat? En wat dan precies?
Oehja dat kan behoorlijk zeer doen. Ik weet nog dat ik met mijn overstimulatie me erg ziek voelde en ook die menstruatiekrampen en vooral rugpijn had. Ik hoop dat je deze ronde niet weer hoeft af te breken. Maar rustig aan doen denk ik. Sterkte!
Ik heb nooit wat gevoeld. Had op een gegeven moment vrij veel eitjes (geen overstimulatie gelukkig). En ik las dat je een zwaar gevoel kon krijgen. Maar nooit gevoeld eigenlijk.
Na een week ongeveer. Erg last van een steek in mijn Zij die er continue was en ook steeds zeerder ging doen. Bleken achteraf mijn Eierstokken te zijn. Idd een opgeblazen gevoel, erg moe,erg emotioneel, erg stemmings wisselingen
Na een kleine week ongeveer, weer niet meer precies. Opgeblazen en gevoelige buik. zeker de laatste paar dagen voor de punctie.
Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels dag 7 van het stimuleren en inderdaad steeds meer een wat opgeblazen gevoel in mijn buik, soms een vlaagje misselijkheid. Vanochtend op de 1e fm waren er 15 follikels te zien. Helemaal blij, nadat er de vorige ronde te veel waren. Nu een stap verder!