Wanneer voelde jij iets van het stimuleren bij je ivf/icsi?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Dreamer29, Aug 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Vandaag mijn dag 4 van de puregon en ik begin een wat opgeblazen, menstruatie-achtig gevoel te krijgen. Vorige keer voelde ik met dag 5 wat, en nu juist minder eenheden!
    Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.... Wanneer voelde je voor het eerst wat? En wat dan precies?

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Oehja dat kan behoorlijk zeer doen. Ik weet nog dat ik met mijn overstimulatie me erg ziek voelde en ook die menstruatiekrampen en vooral rugpijn had.
    Ik hoop dat je deze ronde niet weer hoeft af te breken.

Maar rustig aan doen denk ik. Sterkte!

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Ik heb nooit wat gevoeld. Had op een gegeven moment vrij veel eitjes (geen overstimulatie gelukkig). En ik las dat je een zwaar gevoel kon krijgen. Maar nooit gevoeld eigenlijk.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Vanaf dag 10 van de menopur 150 had ik wel een opgeblazen gevoel. Verder nooit ergens last van gehad

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Na een week ongeveer. Erg last van een steek in mijn
    Zij die er continue was en ook steeds zeerder ging doen. Bleken achteraf mijn
    Eierstokken te zijn. Idd een opgeblazen gevoel, erg moe,erg emotioneel, erg stemmings wisselingen

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Na een kleine week ongeveer, weer niet meer precies. Opgeblazen en gevoelige buik. zeker de laatste paar dagen voor de punctie.

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels dag 7 van het stimuleren en inderdaad steeds meer een wat opgeblazen gevoel in mijn buik, soms een vlaagje misselijkheid.
    Vanochtend op de 1e fm waren er 15 follikels te zien. Helemaal blij, nadat er de vorige ronde te veel waren. Nu een stap verder!

Share This Page