Ben er helemaal klaar mee

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Daarnaast is het een traumatische ervaring voor kinderen. Mijn dochter heeft ook een sonde gehad en daar een trauma aan over gehouden. Ook kan ze nu niet meer normaal eten..

Maar ik vind wel dat je echt op je strepen moet gaan staan! Het is jou dochter, ze moeten je serieus nemen! En goede uitleg geven waarmee ze bezig zijn. De behandeling doorspreken etc. Mijn dochter heeft 10 weken in het ZH gelegen en is nu nog steeds ziek. Het is vreselijk frustrerend als de doktoren niet naar je luisteren.. Ik heb geleerd om heel fel en goed op mijn strepen te staan. Dat heeft ons toen heel ver gebracht in het ziekenhuis.
    Ik hoop dat ze ook snel weten wat je dochtertje heeft.. Heel veel beterschap!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vandaag naar huis? Zijn ze niet verder aan het kijken waarom ze vreemd loopt en wartaal spreekt?

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik ben benieuwd hoe het nu met je dochter gaat...

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Vroeg me af hoe het ging en lees nu dit.

Hopelijk zijn jullie idd thuis.....

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee we zijn nog steeds in het ziekenhuis vandaag 450cc op. Koorts is weg maar als ze iets eet of drinkt 1hapje begint ze te kokhalzen.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    pfff.... weten ze nu al wat meer of nog steeds niks?
    Wel een goed teken dat de koorts weg is lijkt me.

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja dat is wel goed maar ze blijft pijn houden en niet willen eten en drinken.

Ik zie nou pas dat jij het bent :D

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Daar zat ik ook aan te denken. Mijn broertje heeft dat gehad toen hij ruim 2 jaar oud was. ( toen duurde het 4 weken voordat ze wisten wat het was, en na 7 weken mocht hij uit het ziekenhuis).

Hij had alleen wel veel zenuwpijnen. Nu is hij ondertussen 25 en heeft er een hoge pijn grens aan over gehouden, en hij heeft geen reflexen. Maar functioneerd gewoon normaal.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    stampertje ;)

Gaat t al beter?

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie

We zijn thuis het gaat al wat beter maar drinken doet ze nog niet.

11. twinkle star

Maar hoe kun je nu naar huis als je geen diagnose hebt en je kindje niet eet? Ik was echt niet uit het ziekenhuis vertrokken! Waar denken de artsen aan? Waarom hebben ze je naar huis laten gaan?

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie

Omdat ze geen koorts meer heeft

13. twinkle star

Ja maar ze eet toch niet en ze weten toch niet wat ze heeft? Ik vind het niet eten toch wel zorgelijk. Onze dichter heeft met 4 maanden in het ziekenhuis gelegen en is pas uit het ziekenhuis ontslagen toen ze weer normaal haar flesjes dronk. Eerder had ik ook niet gegaan moet ik eerlijk zeggen.

Gaan ze nog wel onderzoeken hoe of wat er mis is of ben je gewoon naar huis gestuurd met de mededeling koortsvrij dus niks meer aan de hand?

14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie

Idd koortsvrij niets aan de hand. Ze gaan haar niet verder onderzoeken ben nou zelf moe over een paar dagen denk ik er weer overna zolang ze aan de 600 cc zit is er niets aan de hand dus daar streven we nou ieder dag maar naar.

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ben wel benieuwd naar een update...

16. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    oh meid sterkte joh! IK denk dat ze apart praat omdat ze koorts heeft .. ( geen kracht/energie) en tsja lopen is dan ook het zelfde verhaal.

Kom voor je dochter op maar ook voor jezelf, als je vindt dat iets niet goed gaat ..zorg ervoor dat ze je horen ..zoals iemand hier zei : ze kunnnen mischien niet met je mee eens zijn maar ze kunnen je niet negeren!
    Veeeeeeeeel suc6

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het gaat nog steeds zo vandaag gaan we even naar buiten omdat we allebij gek worden hier binnen

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zorg dat je vooral met de artsen praat over wat zij wel en niet weten. Dit zal een situatie zijn waarin zij het ook gewoon niet weten, maar het is dan als ouder wel heel prettig om in de eerste plaats dat van de arts zelf te horen, en in de tweede plaats goede afspraken te maken over hoe nu verder, (bij welke signalen trek je WEL weer aan de bel, hoe lang mag dit nog duren, voor ze haar toch weer willen zien, dat soort dingen).
    Zolang artsen niet weten wat het is en er komt niets uit onderzoeken, kunnen ze weinig voor je doen. Maar dan is duidelijkheid en eerlijkheid wel op z'n plek, zou ik zeggen.

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit.. Ik ben nu 21, maar heb aan een bezoekje aan het ziekenhuis om dezelfde reden een eetprobleem (nee, geen anorexia o.i.d.) overgehouden. Ik was anderhalf en toen ik uit het ziekenhuis kwam at ik niets meer, kokhalzend aan tafel iedere dag met als resultaat dat ik nog steeds geen groenten en fruit kan eten. Alleen rijst, pasta's enzo. Mij een raadsel wat daar is gebeurd, maar ik was ook voor alles bang dus zal ook wel wat traumatisch hebben meegemaakt daar.
    Kan dus grote gevolgen hebben.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier idem, met dochter. Al een week niet eten, amper drinken 300cc haalt ze niet eens. Koorts van 41.6 (al sinds vrijdag) zondag een antibiotica kuur gekregen volgens de arts aldaar een oorontsteking en bovenste luchtweginfectie. Op de bank liggen en continu in slaap vallen,of op de grond liggen om gewoonweg af te koelen. Maandag naar eigen huisarts geweest ze wou helemaal niet meer drinken. Keelontsteking en bovenste luchtweginfectie, oren wel rood maar niet ontstoken zoals de arts in op de HAP zei.
    Dinsdag nog niks opgeknapt AB kuur al 2,5 dag in gebruik. HAP geweest, en het kwam er op neer wij maakten ons te veel ongerust, ze is te mager (wil heel slecht eten als ze niet ziek is) en verder was er niks aan de hand. Toen heb ik toch wel gezegd, dat ik er nu wel eens klaar mee was, hoe hoog kan die koorts worden en hoelang moeten we dit aankijken ??? Praat met dr tong naar buiten gewoon onverstaanbaar, loopt raar tot eigenlijk helemaal niet..
    Word er helemaal gek van, maar ze willen dr niet opnemen om ook maar aan te laten sterken, want zeg nou zelf ze heeft n tempramentje en kijkt om haar heen.. GRRRRR

Deel Deze Pagina