Sorry maar ik zou dus echt zo snel mogelijk een andere arts (die je wel serrieus neemt) gaan zoeken. Uitleggen dat je je niet goed voelt bij het feit dat ze jou niet serrieus nemen ... Of vanavond bellen met de HAP of daar naartoe gaan ... ik geloof dat ze je nu al te lang aan het lijntje houden. Sterkte en succes met je uk
pfoe moeilijk bij mijn dochter luisterde ze ook niet .. ze heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen spugen niet eten . enz enz ze wisten niet wat er met haar was.. komt er op zondag een invaller verplegkundige vond haar ontlasting zo raar ( al 200x aangegeven ) bleek ze het rota virus te hebben ondertussen waren alle mensen die langskwamen al ziek geworden maar het was niet besmettelijk ! jaja 1 ik heb mijn mond ook open getrokken en toen luisterde sze eens een x .. mijn standpunt ze moeten naar je luisteren .. jij bent haar moeder .. en jij weet wat het beste is voor je kind ..
Ongelooflijk hoe een zkh sommige mensen kan behandelen. Daar word je toch niet goed van!! Hopelijk is je dochtertje oké nu?