Sorry daar ben ik weer. Morgen wordt ik gestript, vanwege bekkenklachtern en omdat het steeds al rommelt. Ik had 2,5 week terug al 3 cm ontsluiting. Tis mijn 2 e kindje. Iemand ervaring, met zo vroeg strippen en resultaat?
ja, ben met 38+2 gestript.. had al voorweeen, volgende dag was ze er, maar denk eerder dat dat kwam omdat ze de vliezen hadden gebroken. ik vond het strippen alles behalve prettig eerlijk gezegd..
Bij mijn 2e ook gestript met 38 weken en 3 dagen. De nacht erop begonnen de weeen . Vrijdag geen ze bij mij ook een inwendig onderzoek doen en poging tot strippen.
geen ervaring met strippen met 38 weken. Wel met 41+3 en met 39+3 bij beide begonnen binnen 12 uur de eerste weeen. hier gaan ze donderdag kijken of ze strippen kunnen, maar dat is natuurlijk al een stuk dichter naar de 40 weken dan 38 weken. Ik hoop dat het effect heb bij je.
Hier gestript met 38+6 en 1 cm ontsluiting. Zonder resultaat. Precies een week later weer en 2 cm ontsluiting, maar ook zonder resultaat. De eerste keer door de gyn waar ik meer reactie op had dan de tweede keer door gyn in opleiding. De eerste was grondiger dan de tweede, en pijnlijker. Succes!
Gestript met 39 weken, 2cm ontsluiting & een verweekte bmm. T heeft totaal niks geholpen. Uiteindelijk ingeleid mdt 41+2 met nog steeds 2cm :l
Ik was al 40+ weken en het haalde zelfs niks uit. Dus het hangt echt heel erg van je lichaam af. Ik denk als je lichaam ECHT nog niet klaar is om te bevallen dit ook gewoon niks uithaalt.
hee meiden Tis net gedaan, had al 4 cm ontsluiting en baarmoedermond verstreken. Verlos denkt zelf wel dat het op gang komt. Bloeddruk was ook weer iets hoger. Ik moet morgen naar gynacoloog over gesprek inleiding. Verlos wil voorstellen donderdag in zh vliezen breken
Zondag in het ziekenhuis geweest omdat we de kleine niet veel hadden gevoeld. Alles was goed en ze heeft inwendig gekeken en vertelde me dat ik een krappe 2 cm ontsluiting had. Heb voor woensdag een afsraak staan om te kijken om mij in te leiden voor ergens volgende week. Vandaag kwam mijn eigen vk thuis 38 +5 weken om mij te strippen. Nou mooi niet want mijn baarmoedermond was wel aan het verweken maar voor de rest zat alles nog pot dicht! Daar ging mijn hoop van het strippen vandaag en weet nu ook al dat de afspaak van morgen bij de gyn ook geen nut gaat hebben want de vk heeft op mijn kaart geschreven dat ik geduld moet hebben. Ben er echt ff zo klaar mee Vanaf 20 weken al erge klachten met mijn bekken en dus ook al thuis komen te zitten. Nu bijna geen kant op meer kunnen en er echt klaar mee zijn! Sorry dames ik moest ff klagen
Ik ben gestript met 39+3, had 1cm ontsluiting, deed niks Weer gestript met 39+6, had 2cm ontsluiting, deed niks Weer gestript met 40+3, deed niks Bevallen met 40+6...
hmm ja maar vraag het me toch af. Om 14.00 had ik wel steeds kramp, maar weer gezakt. Nu af en toe harde buik.
Lees hier wel vaker dat t paar uur later pas doorzet hoor. Ben echt heel benieuwd. Hoop voor je dat het geen inleiding wordt maar doorzet. Wat ik me afvraag, als je gestript wordt, halen ze toch je vliezen los van je baarmoederwand? Maar groeit dat dan weer vast als je meerdere malen gestript kan worden?
Ik ga donderdag eens kijken hoe de verloskundige er tegen over staat.. ik ben maandag 37 weken heen, en heb echt al sinds een week of twee irritante voorweeën, de ene keer erger als de andere. Maar ik heb ook in de ziektewet gezeten en heb bekkeninstabiliteit. Vandaag zo moe van al het gedoe dat ik bijna niet meer kon lopen. Klinkt gemeen he, maar na echt maanden klachten, 10 kilo afgevallen 13 kilo aangekomen, altijd misselijk, ben ik er zo klaar mee!! Ik ga gewoon eens vragen vanaf wanneer ze willen strippen en hoe het nu staat met mijn baarmoeder mond want als die weeën moeten toch iets uitgehaald hebben. Sorry even mijn eigen verhaal hier geplaatst.... behoorlijk off topic, hoop voor jou dat het door zet!