Hoi hoi, Ik heb totaal geen eetlust meer terwijl ik normaal wel van een lekker bordje eten houdt Ik ben niet meer misselijk gelukkig maar nu heb ik gewoon geen zin. Wat voor lekkers ik ook maak, ik zit zo vol en het smaakt me niet. Het scheelt natuurlijk wel dat ik niet veel meer eet en totaal geen lekkere slechte dingen eet, maar ik vraag me wel af of dit goed is?! Iemand hier ervaring mee? grt Marieke
Hallo marieke dat heb ik met me eerste zwangerschap ook gehad. Ik ben nu weer zwanger en totaal geen eetlust meer. zo jammer.maar ik prop het gewoon naar binnen haha groetjes
Hoi Marieke , Hier nog 1 ! Sins mn zwangerschap eet ik heeeeeel weinig , Voral een bord warm eten gaat er amper in , het is heel slecht , i know.. Je moet tenslotte gezond eten , helemaal als er een beeb in je buik zit. Warm eten heb ik nog het meeste moeite mee , verder eet ik een heel hoop dingen niet meer. Ik was echt verslaafd aan kaas , en zelfs dat eet ik amper. Ik denk dat het bij iedereen anders is , een vriendin van mij at alleen maar sla tijdens haar zwangerschap. Misschien dat het wat later vanzelf wel weggaat.
ik had dat ook maar had gewoon een lijstje gemaakt met wat ik minimaal naar binnen moest krijgen (omdat brood redelijk ging heb ik dat meer gegeten als warm eten) goede vitamines gebruiken evt een knorr vie ofzo om toch een beetje wat binnen te krijgen qua goede stoffen En wat je WEL lust aan goede producten dat gewoon wat vaker op het menu zetten
Ik had ook geen zin in eten,vooral avondeten, was elke avond iets naar binnenproppen. Zorgde wel dat de vitamientjes binnen kwamen.
Hier ook geen zin, ik begin altjd wel maar kom dan niet heel ver. Lichte dingen gaan dan nog wel, maar met koken begint mijn tegenzin eigenlijk al.