Hoi, vind het mooi gezegt hoor, maar ik sta wel voor adoptie open alleen mijn vriend niet, hij zou het niet kunnen accepteren omdat het niet van hem is... Mijn vriend is iets anders dan andere mannen namelijk hij heeft namelijk een vorm van autisme, en voor mij is dat best moeilijk soms, maar hou daarom zeker ook niet minder van hem hoor! o.a. het stukje inlevingsvermogen ontbreekt dus begrijp me niet verkeerd want heb juist respect ervoor, dat jullie, in dit geval jouw ouders, een kind hebben opgevoed ookal is het niet hun eigen bloed. en precies wat je zegt, het gaat erom dat je voelt dat je gewild bent, en dat is toch echt de grootste reden van allemaal, want stel een tiener word zwanger, (neem gtst) dat kindje was eerst ook ongewild, en dat voelt een kind!,
hey meis, Was ook niet bedoeld om te zeggen dat mensen moeten adopteren ofzo, helemaal niet zelfs, maar wilde het gewoon even neerzetten. Ik snap dat het best weleens moeilijk zal zijn als je vriend een vorm van autisme heeft en tuurlijk hou je daarom niet minder van hem. Ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten.