Hoe hebben jullie het verteld?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pixie83, Oct 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Het is bij mij nog niet zo ver, maar ik was toch benieuwd hoe jullie het mooie nieuws verteld hebben aan jullie man of familie?:)

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    bedoel je verloving? of zwanger?

oh man of familie.. dan is het dus zwangerschap..;)

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    oh sorry, zwangerschap;)

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Ja idd!
    Als het om een zwangerschap gaat, daar is al een sub-forum voor, waar al heel veel van dit soort topic's zijn, met leuke ideeën.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    juist;)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    We zijn naar m'n ouders gegaan met een fles Jip en Janneke champagne, dit hadden ze gelijk door :D

Mijn schoonvader heb ik een boekje van Pauline Oud gegeven ( iets van grootouder verteld ofzo heet t ) zijn reactie was: ja uh leuk, maar wat moet ik ermee?? Waarop mijn schoonmoeder begon te gillen: WHAAAA ze zijn zwanger!!!

Mijn beste vriendin vroeg op de dag van mijn NOD hoe het ervoor stond en heb toen gezegd dat t helaas nog niet zover was. De volgende dag kwam ze haar uk bij mij brengen en toen heb ik de mooie test op de salontafel neergelegd. Ze gaf me bij binnenkomst gelijk een knuffel omdat ze het zo rot voor me vond, maar tegelijk viel haar oog natuurlijk op de test en stond ze gelijk te springen van blijdschap :D

M'n collega's vroeg ik sochtends vroeg of ze ook zo'n trek hadden in augurken en nam er zelf gelijk een :D

De rest van mijn familie is er achter gekomen door een shirt die ik mijn broertje voor zijn verjaardag gaf. Ik had de volgende tekst erop laten drukken:

Ongelooflijk
    Onweerstaanbare
    Man

De eerste letters waren knal oranje gedrukt op een blauw shirt, dus dat viel wel op :D

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Maar ik weet niet zo goed wat ik moet invullen bij het zoeken...:( krijg zoveel andere resultaten dan.

@engeltje
    wat een leuke manier om het te vertellen!:)

Ik wil zo graag, als het zo ver is, mijn man op een speciale manier vertellen...maar kan even niks bedenken:)

8. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze ouders een fotolijstje met gedicht gegeven.
    Je kunt me nog niet horen,
    Je kunt me nog niet zien,
    Maar als ik in mei wordt geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Vrienden via de groepsapp.
    De mannen hadden altijd al met elkaar afgesproken dat zodra er iemand zwanger zou zijn er een bericht zou worden gestuurd met de naam: de geit is gemolken.
    Heel flauw grapje maar toen mijn vriend dit stuurde wist dus iedereen meteen wat er was.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Misschien kan je even vragen of ze deze voor je willen verplaatsen? Hoort niet in de lounge:)

10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Nou bij deze dan...zou iemand deze kunnen/willen verplaatsen?:D

@Esje
    haha geweldig, zie gelijk jochem meijer voor me:D

11. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
  12. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Jaaa ike, helemaal goed...thanx!;)

13. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Mijn man was dr bij toen ik de test deed.

wel op een bijzondere manier aan de rest laten weten :
    Mijn schoonouders hebben een boot, dus die hebben we een baby reddingsvest je cadeau gedaan met daarop een foto van de echo en een gedichtje.

me schoonzus een fotolijstje met de echo en een gedicht : je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien. Maar als ik in juni word geboren, mag ik in dit lijstje dan misschien?

Me vader fiets erg graag en heb ik een kinderfietshelmpje cadeau gegeven met de echo erop geplakt en een gedicht.

me zus is net 2 weken verder als ik dus die heb ik een rompertje cadeau gegeven met de tekst :" hoera! Ik krijg een nichtje of neefje om mee te spelen !"

Me zwager hadden we ook een rompertje gegeven met een gedicht erop :)

14. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    :)wat zijn jullie creatief zeg, leuk!

15. Verox

Verox Niet meer actief

Hahaha jullie zijn inderdaad enorm creatief.
    Zelf vond ik het nog te onzeker om er zo'n groot spektakel van te maken. Ik heb het dus letterlijk en figuurlijk tussen de soep en de aardappelen door verteld... Mijn moeder verslikte zich bijna!

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Wij wachten nog een tijdje met vertellen maar ik weet al wel hoe we het gaan veryellen aan mijn familie. We hebben 3 neefjes waar we ontzettend dol op zijn en namens hun gaan we het vertellen. In het zand willen we schrijven 'hoera we worden grote neven of hoera we krijgen er een nichtje of neefje bij'. Hoe wee het zijn familie gaan vertellen weet ik nog niet.

Share This Page