Hai dames Even klagen en van me afschrijven.... Heb zes weken geleden m'n kuitbeen gebroken. Ben geopereerd, plaat en schroeven waarvan 1 schroef er volgende week uit gaat. Ik mag al zes weken vrijwel niets, ik mag het namelijk niet belasten. De eerste weken gingen wek goed, had vee, afleiding, bezoek, kon wat voor ,m werk doen. Merk dat de laatste loodjes nu echt het zwaarst zijn... Zucht...en daarna revalideren, en het is per persoon hoe snel dat gaat. Ik verlang er zo naar dat alles weer normaal is en ik m'n eigen dingen weer kan doen. Liefs donja
Oh wat lijkt me dat irritant zeg! Veel sterkte met de laatste loodjes!! Zet hem op! Hoop dat je snel weer op de been bent!
Ik begrijp je helemaal!!! Mijn man heeft in febr bij een ernstig ski ongeluk zijn onderbeen op 6 of 7 plaatsen gebroken. Hij heeft ook lang met zn been omhoog gezeten en heeft 4 mnd niet kunnen werken.. Heb je fysio? Mijn man is daar gelijk mee gestart ook om alles soepel te houden want als je niet mag belasten wordt alles snel stijf. Veel succes nog... Wij zijn nu 8 mnd verder en kunnen nu eindelijk zeggen dat t goed gaat.
Ik weet er alles van. Eind januari geopereerd aan mijn voet en doordat de operatie een stuk zwaarder uitviel dan vooraf gedacht, ze moesten meer bot weghalen, ook 6 weken geen belasting. Mocht met mijn krukken naar de wc en weer terug en dat was het dan. Vreselijk!! Maar het is niet anders meid. Ik hoop dat je herstel snel gaat en dat je snel weer op de been bent! Sterkte! Is er niet een leuke hobby die je kan doen?