Gouden tip tegen dichtzittende oren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lauraa98, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Dames ik ben op zoek naar een gouden tip tegen dichtzittende oren.

Ik heb het nu zo'n 2 maanden al! En ik word er gek van want je verstaat gewoon bijna niks en achtergrond geluiden hoor je ook niet. Heeel soms klapt mijn linkeroor voor een paar seconde weer open. Maar mijn rechteroor wil echt niks doen.
    De huisarts zegt olie druppelen of met de douche spuiten.. Maar ik heb dit uiteraard geprobeerd maar het helpt niks. Binnenkort weer een afspraakje maken maar misschien kan ik er in de tussentijd wel zelf vanaf komen.

Ook een raar iets; ik kan altijd wel ademen door mijn neus maar ik ruik en proef soms dagen niks? Miss kent iemand een verband nouja kom maar op met de tips:D

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik wou olie druppelen zeggen, werkt hier altijd als een tierelier, maar dat heb je al geprobeerd dus.. Verder geen idee, afspraakje maken maar bij de HA.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Neusspray!

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Idd neusspray of oren uitspuiten?

5. pom77

pom77 Niet meer actief

Absoluut neusspray, ik ben doktersassistente en adviseer het regelmatig als bij uitspuiten als blijkt dat er niets in het oor zit, 4 x per dag met otrivin gedurende een week, dus geen zoutwater oplossing! Succes :)

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Eerst zacht maken met olie en dan uitspuiten bij de ha.
    Bij de drogist kan je een soort oordouche kopen met een pompje waar druk op zit. Ik maak ze nu eenmaal per 2 weken daarmee schoon en heb er sindsdien geen last meer van gehad.

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Als uitspuiten niet helpt, neusspray. Dan is het meestal met een weekje wel weg.

8. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb altijd oorsuizen, al zolang ik me heugen kan en ook steeds een 'plop' in m'n oor als ik slik.. Heb ook heel vaak het gevoel dat er iets in m'n oor zit..
    In april bleek dat ik wat troep achter m'n trommelvlies had zitten en ook een oorprop.. Moest zelf druppelen van de HA. Nou, dat heb ik geweten! Mijn hele oor is zo kapot gegaan hierdoor van al dat water, oordruppels enz., dat ik het idee heb dat het suizen daarna nog erger geworden is. Neusspray hielp niets bij mij, maar jij kunt het natuurlijk altijd proberen!
    Mijn schoonvader is laatst naar de KNO geweest met soortgelijke klachten als jij.. Volgens de KNO hielp een neusspray helemaal niets, maar neusDRUPPELS -> je legt je hoofd achterover, druppelt de neussdruppels erin en legt dan je hoofd opzij naar de kant van het oor, zodat het echt in je oor loopt!
    Succes!

Deel Deze Pagina