Hallo , Hier een korte beschrijving over het verloop naar mijn zwangerschap. In het jaar 2006 werd mijn vader ziek (gelukkig is hij nu volledig genezen) Door deze situatie gingen mijn vriend en ik nadenken en kwamen we tot de conclusie dat we een gezinnetje wilden stichten Natuurlijk ga je er dan vanuit dat lukt ons wel maar nee de ware realiteit is dat het makkelijker lijkt dan dat het is. Na een half jaar bleek mijn menstruatie erg onregelmatig te zijn wat nooit eerder was voorgekomen. Mijn arts stuurde me daarom ook gelijk door naar de gyneceloog. Die had als uitslag voor mij PCOS (houdt in dat je eicellen te klein zijn) . Tuurlijk vroegen we en wat nu? Uitslag AFVALLEN ik wist niet wat ik hoorde omdat ik aan overgewicht lijdt kan ik geen kinderen krijgen? Mijn wereld storte volkomen in. Na een paar maanden ging het wat beter met me en had ik het bijna verwerkt. Helaas was het dan ook nog steeds niet gelukt om zwanger te raken! Ik durfde ook niet meer naar het ziekenhuis te gaan of wat dan ook want ik wou en kon dat niet. Mijn hele leven is mijn gewicht al een strijd en ik kon het niet aan dat het daarom daar dan ook aan lag volgens de gyneceloog. Mijn vriend en ik hadden daarom ook besloten om geen verdere onderzoeken meer te doen. Maar een mooi leven te gemoet gaan met z'n tweeen en gewoon genieten van onze neefjes en nichtjes en daar leuke dingen mee te doen. Maar wat bleek in aug bleef mijn menstruatie uit ik dacht ik zal wel niet zwanger zijn maar doe toch maar een test en jawel we zijn ZWANGER Dit is tot nu toe de mooiste dag van mijn leven! Inmiddels ben ik 24 weken in blijde verwachting. Groetjes Wapsa
van harte gefeliciteerd joh die gyn weet ook niet waar hij over praat dan geniet er maar lekker van xx
Welkom hier, en wat fijn dat je ondanks alle problemen toch zwanger bent! Ik heb ook al mijn hele leven problemen met mijn gewicht... Ik jojo als een gek op en neer. Maar ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt... Daarom ben ik ook zo blij voor jullie dat je nu toch een kindje krijgt! Groetjes Cossy
Welkom hier, en ik snap je helemaal wat betreft overgewicht. Daar heb ik ook al heel mn leven last van. Maar vind het wel raar dat de gyn dit als een reden geeft dat je niet zwanger werd. Stom. Slaat eigenlijk nergens op. Maar in ieder geval van harte met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Groetjes Crissy