Ik ben een goeie week geleden bevallen van een geweldige zoon. Ik geniet super veel van hem. Nu ben ik er alleen niet echt meer bij. Een film kan ik niet volgen een boek lees ik een bladzijde en dan weet ik niet meer wat ik heb gelezen. Moet alles opschrijven. Anders vergeet ik het gewoon. Help, gaat dit nog over?????
Geen zorgen, schijnt over te gaan. Wanneer weet ik niet. Heb er nog last van. Alleen niet meer zo erg als in het begin. Vergeet niet, je bent net bevallen he. Das niet niks hoor. Gefeliciteerd nog trouwens!
Ik had er ook erg last van, nu nog met vlagen. Gelukkig ben je zeker iets van 6 weken kraamvrouw dus geniet daar ook van. Je hoeft nog helemaal niet te lezen of tv te kijken, uitrusten is echt belangrijker. Ik vond het ook heel raar om voor de eerste keer naar buiten te gaan want je leeft toch binnen lekker veilig met je kleintje en buiten is de wereld gewoon door gegaan. Maar geniet er van de tijd vliegt voorbij!
gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Nou ik kon dat ook niet na een week zelfs na 4 weken kon ik nog geen film volgen, het boeide me eigenlijk ook niet echt haha, maar het gaat wel over ja, je gaat je steeds meer jezelf weer voelen en je weer 'normaal' voelen.
Hier hetzelfde. Moet soms teksten tig keer overnieuw lezen voordat het doordringt. Zelfs de tijd op de klok wil niet doordringen.
hoi, bij mij ging het pas echt over toen ik weer begon met werken, maar eerst wel steeds met briefjes erbij groetjes
Erg herkenbaar.. ik kon de informatie ook niet verwerken en werd daarnaast ook nog eens duizelig door de overprikkeling.. Heb hier zeker een maand of 2 last van gehad.. Toen ging het allemaal weer een stuk beter!
Wat herkenbaar! Kon me hier ook erg moelijk concentreren op iets ,na een paar weken weer aan het werk geweest te zijn (dus na een maand of 4)ging het stukken beter gelukkig!
Gefeliciteerd! hier net zo hoor, ik kan alleen maar naar duffe spelshows kijken, want ingewikkelde series (zoals CSI haha, kun je nagaan!) of films...forget it.
Nou de eerste dagen was het inderdaad écht een ramp! Ik kon me nérgens op concentreren en onthield helemaal niks. Werd wel minder me de tijd maar nu nog steeds heb ik dagen dat er geen lang met me te bezeilen is. Wel lastig want ik werk inmiddels alweer 5 weken haha.
meid je bent net 2 weken geleden bevallen je hoeft ook nog niets anders aan je hoofd te hebben als ALLEEN je kindje, je gezinnetje , de rest is zo onbelangrijk en dit is de natuur die verteld wat je prioriteiten zijn haha
Och meid, dat gaat wel over. heb dat ook heel erg gehad. Weet nu zelfs van veel mensen niet meer dat ze kraamvisite geweest zijn. Alles ging als een film langs me heen. Ben nu een paar maanden verder en heb het nog wel een beetje, maar wel een stuk minder. Hoort erbij, één van die leuke kwaaltjes
hihihihi, nou ik ben nog steeds vergeetachtig haha en moeite met concentreren al was het de eerste paar maandjes veel erger!! dus ik geloof dat het er gewoon een beetje bijhoort!
Ja, heel normaal. Misschien eens visolietabletten nemen, die zijn goed voor de hersenen dus ook wellicht voor het geheugen ... Groetjes !
Je bent niet de enige. Het eerste jaar heb ik echt helemaal compleet in de babysferen gezeten. Daarna begon ik voorzichtig een beetje over de rand van het ledikantje naar de buitenwereld te kijken. Maar het kon me niks schelen, ik vond het HEERLIJK, wat heb ik genoten, en nog steeds hoor. Maar inmiddels (Jesse is bijna twee) weet ik weer dat er ook nog een leven is náást m'n derde kindje. Misschien komt het ook wel omdat ik zo megalang heb moeten wachten op hem...